فارغ از اینکه کیفیت فنی محرم نویدکیا چگونه است، اغلب مخاطبان فوتبال ایران اتفاق نظر دارند که او یک مربی محترم، جنتلمن و بی‌سروصداست.

محرم نویدکیا

به گزارش همشهری‌آنلاین، محرم از اواسط فصل گذشته هدایت مس‌رفسنجان را برعهده گرفت و عملکرد خوبی هم در این تیم داشت. البته که او چند باری سر مسائل مالی و بدقولی‌های مدیریتی تا مرز قطع همکاری با باشگاه پیش رفت اما درنهایت ماندگار شد و کارش را در فصل جدید هم شروع کرد.

داستان‌های لیگ بیست‌وچهارم اما برای او چندان خوشایند نبود. فصل برای محرم و شاگردانش با شکست ۲ بر صفر مقابل تراکتور شروع شد، درحالی‌که آنها کمی هم بدشانس بودند و ۲ توپ به دیرک دروازه حریف زدند. تساوی با فولاد، گام بعدی بود و پس از آن برد ۳ بر یک مقابل آلومینیوم اراک، امیدواری‌هایی به‌وجود آورد که شاید مس به روند خوب فصل گذشته بازگشته باشد. پس از آن یک تساوی بدون گل با گل‌گهر سیرجان از راه رسید و در ادامه ۲باخت پیاپی یک بر صفر مقابل چادرملو و شمس‌آذر. تیم نویدکیا در این فصل تنها در یک بازی موفق به گلزنی شد. آنها با ۵امتیاز از ۶مسابقه در حالی در رده چهاردهم آرام گرفتند که البته یک بازی عقب افتاده دارند و با پیروزی در آن شاید چند پله بالاتر بروند اما مجموعه شرایط برای نویدکیا رضایت‌بخش نبود و او با اصرار خودش به همکاری با مس پایان داد؛ کاملا آرام و بی‌سروصدا، همانطور که از شخصیت این مربی انتظار می‌رفت...

کد خبر 890191
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha