رضا رشیدپور که پویشی برای جزایر سه‌گانه ایرانی در فضای مجازی راه‌اندازی کرد گفت: من و مردم ایران با یک حرکت جمعی توانستیم نماد کشور امارات را به نفع ایرانی‌ها و حرف حق خودمان مصادره کنیم؛ از این پس، اماراتی‌ها با دیدن تندیس سه‌ انگشت در کشورشان به یاد جزایر ایرانی می‌افتند.

رشید پور

به گزارش همشهری آنلاین، رضا رشیدپور هفته گذشته در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) توییتی را منتشر کرد و از مردم ایران خواست با هشتگ IRANTTB# و عکس «سه انگشت» از جزایر سه‌گانه ایران حمایت کنند.

این هنرمند در رابطه با نحوه شکل‌گیری این پویش توضیح داد: برای چندمین بار، بیانیه شورای همکاری کشورهای خلیج فارس علیه جزایر ایرانی به پشتوانه قدرت‌های بزرگ صادر شد. این قدرت‌ها قبلا چین و روسیه بودند و الان اتحادیه اروپا هم اضافه شده است. هر ایرانی از شنیدن این خبر دچار حس ناخوشایندی می‌شود.

هشتگiranttb توانست رتبه دوم تایم لاین فارسی شبکه ایکس را کسب کند

وی با اشاره به بیانیه جدید شورای همکاری کشورهای خلیج فارس تاکید کرد: تفاوت‌های اساسی بیانیه جدید این شورا با دفعات قبلی این است که در شرایطی صادر شده که دولت جدید در کشور ما مستقر شده است. همچنین به خاطر مسائل منطقه‌ای، ایران در موضع خاصی قرار دارد. این بار احساس کردم نیاز به واکنش درست مردمی وجود دارد. کشورهای دیگر باید متوجه این ماجرا باشند که مردم ایران، بزرگ‌ترین مدافع تمامیت ارضی‌شان هستند و ایران حالا چهره قوی‌تر و مقتدرتری در عرصه بین‌المللی و به ویژه تعاملات خاورمیانه دارد. به همین سبب به عنوان شهروند، احساس وظیفه کردم که در حد توان خودم کار کوچکی انجام دهم. این کار کوچک تبدیل به یک اتفاق بزرگ ملی شد و من از این بابت بسیار خوشحالم.

رشیدپور با یادآوری این نکته که هشتگ ایران‌تی‌تی‌بی بعد از شهادت یحیی سنوار ایجاد شده است، گفت: چون هشتگ سنوار از کشورهای مختلف پیگیری می‌شد، هشتگ iranttb توانست رتبه دوم تایم‌لاین فارسی شبکه ایکس را کسب کند و کماکان جزو هشتگ‌های ناب در فضای توییتر (ایکس فعلی) است. خوشبختانه بدون این که ما اقدامی کرده باشیم، کار به دیگر شبکه‌های اجتماعی کشید. الان در اینستاگرام هم مردم به این پویش می‌پیوندند.

نماد امارات را به نفع ایران مصادره کردیم

این هنرمند درباره دلیل بهره‌گیری از نماد سه انگشت توضیح داد: این نماد با حروف اختصاری w.v.l به معنای پیروزی، برتری و عشق است. احساس کردم اگر بتوانیم با یک حرکت جمعی این نماد را به نفع ایرانی‌ها و حرف حق خودمان مصادره کنیم، خیلی جذاب است. من سال‌ها در دوبی زندگی کردم و می‌دانم تندیس این نماد را در چندین جا قرار داده‌اند. از این به بعد خود اماراتی‌ها وقتی از جلوی این تندیس رد بشوند، به یاد جزایر ایرانی می‌افتند. خوشحالم که سه انگشت الان به عنوان نماد جزایر ایرانی شناخته می‌شود. این اتفاق با قدرت تمام رخ داد.

رشیدپور: اماراتی‌ها با دیدن نماد سه‌انگشت به یاد جزایر ایرانی می‌افتند

وی افزود: جنگ روانی بزرگ نسبت به مردم ایران راه افتاده است. همه رسانه‌های بزرگ هر کدام از گوشه‌ای در حال راهبری یک جنگ شناختی علیه افکار عمومی ایران هستند که در دو شاخه پیگیری می‌شود؛ شاخه اول بدبین کردن افکار عمومی دنیا نسبت به ایران و ایرانیان است. شاخه دوم بازی با افکار عمومی مردم داخل ایران نسبت به سرزمین، هویت و موفقیت‌هایشان است. جنگ رسانه‌ای یک تکنیک به نام «مصادره نماد» دارد. مثلا از صلیب شکسته که به معنای شکوه و بزرگی بود، مصادره‌ای صورت گرفت و به نماد نازیسم تبدیل شد.

واکنش‌های عصبی، فحاشی و لجن‌پراکنی را که می‌دیدم انرژی‌ام چند برابر می‌شد

رشیدپور در پاسخ به این سوال که چگونه مخالفان فکری‌اش به این کمپین پیوستند، بیان کرد: یکی از انتظارهای درست من برآورده شد و بسیار خوشحال هستم. ترول‌ها و ربات‌های مجازی را کنار بگذاریم؛ آدم‌های حقیقی که در دنیای سیاست ۱۸۰ درجه با چهره‌های سرشناس این کمپین تفاوت سیاسی و راهبردی دارند، جزو اولین کسانی بودند که به کمپین پیوستند. وقتی برای جایزه‌های مختلف کمپین از رفقای رسانه‌ای خواهش می‌کنیم، سهمی را اختصاص بدهند اولین کسانی که پیشتاز می‌شوند نیروهای منسوب به جناح اصول‌گرایی مثل آقایان حداد، نریمانی و صالحی هستند.

فکر می‌کنند با تخریب کم می‌آوریم

این هنرمند درباره واکنش‌ها منفی که به خاطر راه‌اندازی پویش جزایر سه‌گانه ایرانی دریافت کرده است، گفت: عده‌ای فکر می‌کنند با روش‌های مختلف جنگ رسانه‌ای می‌توانند آدم‌ها را داخل مارپیچ سکوت بیندازند. گمان باطل‌شان این است که ما در دفاع از سرزمین‌مان با چهار تا فحش کم می‌آوریم. عده‌ای که تکلیف‌شان معلوم است شروع به حرکت‌‍‌های جمعی و گفتن حرف‌های مبتذل برای تخریب من کردند.

کمپین ایران تی‌تی‌بی بسیار گسترده‌تر به کار خودش ادامه خواهد داد

وی افزود: به قول حضرت مولانا «از قضا سرکنگبین صفرا فزود». من واکنش‌های عصبی، فحاشی و لجن‌پراکنی را که می‌دیدم انرژی‌ام چند برابر می‌شد. همه ایرانیان همین‌طور هستند. آدم وقتی می‌بیند حریف نادوستش هیچ راهی جز فحاشی ندارد، انگیزه و انرژی‌اش چند برابر می‌شود.

رشیدپور درباره برنامه‌های آینده‌اش درباره این پویش توضیح داد: کمپین ایران تی‌تی‌بی بسیار گسترده‌تر به کار خودش ادامه خواهد داد. برنامه‌ریزی مفصلی برای کارهای میدانی بزرگ شده که نیازمند هماهنگی‌های بین‌بخشی و حاکمیتی است. با صدای بلند عرض می‌کنم که ما به هزار تومان پول از هیچ سیستم دولتی نیاز نداریم. این پویش این قدر قوی است که تمام هزینه‌هایش را مردم و رفقا می‌پردازند. اما برای هماهنگی‌ها و صدور مجوزها و اقدامات این‌چنینی نیاز به کارهای بین‌بخشی داریم.

وی ادامه داد: مثلا برای ورود به جزایر سه‌گانه یا انجام حرکت‌های خیابانی در شهرهای مختلف ایران به مجوزهای خاص نیاز داریم. دوست داریم بسیاری از شهرهای ایران میدان‌هایی به نام خلیج فارس، تنب بزرگ و تنب کوچک داشته باشند. تاکید می‌کنم در این پویش به یک ریال حمایت دولتی و حاکمیتی نیاز نداریم.

کد خبر 893924
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 62
  • نظرات در صف انتشار: 103
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    خلیج فارس فقط خلیج فارس از ازل تا ابد خلیج‌فارس ذره ذره هر آنچه در خلیج فارس هست برای ایران است مال ایران است از آن ایران است جزایر سه که پاره تن ایران هستند امارات و بحرین خیلی چیزهای دیگر ارث پدری ایرانیان است اونا رو هم پس می گیریم مطمئن باشید هنوز ایرانیان رو نشناختید؟ با دم شیر بازی نکنید
    • مهر بانو IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
      111 7
      احسنت به غیوران ایران پاک‌نهاد
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    درود بر شرفت شیر مادر نون پدر حلالت آقا رضا
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    119 7
    شیوخ بی خاصیت امارات باید به سرعت جزایر زرکوه و آریانا را ترک کنند و دست از دزدیدن منابع نفت و گاز ایران بردارند.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    85 7
    شیخ نشین امارات( قرا خلیج فارس: روستاهای خلیج فارس) با پول نفت و گاز جزایر ایرانی زرکوه و آریانا به کشورهای اروپایی رشوه می دهند تا برای جعلیاتشان حامی های پست تر از خودشان اجیر کنند هرچه زودتر جزایر زرکوه و آریانا را ترک کنید و گرنه به سراغتان می آییم
  • م ن IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    95 7
    کاملا با نطر آقای رشید پور ایرانی و ایران دوست و وطن دوست عزیز موافقم ایرانی همین است ک بس
  • خانی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    90 2
    احسنت رشید پور نازنین. فرزند برومند ایران زمین. بگذار شغالان پشت دیوار باغ زوزه بکشند ما را چه باک.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    43 12
    چرا تی شرت ژاپنی .؟کره ای . نکند کاراته کار می کنی با سه انگشت .
  • مهدی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    71 6
    زنده باد ایران و ایرانی وطن پرست
  • رضای IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    43 73
    بابا آخه آدم قحطی بود که از امثال رشید پور وفرزاد حسنی واستیلی و....این جور آدما صحبت میکنین
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    60 25
    زنده باد ایران وایرانیجزایر سه گانه وطن ماست
  • رصافی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    66 4
    سلام آفرین بر شیر مردان غیور ایرانی.ک در هر عرصه شغلی عرق ایرانی دارند بردار رشید پور ممنونیم ازشما وپرشهیدتان وتمام شهدای عزیز.ک نگذاشتن یک میلیمتر ب دست دشمنان ایران وایرانی بیفتد.ما افتخار می کنیم ب این سربازان وطن. دعاگویتان هستیم
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    76 1
    جزایر سه تا نیست پنج تاست زرکوه وآریانا تنب بزرگ و کوچک بوموسی چاره کار این است که ۱ـ هرچه سریعتر جزایر را تجهیز و مسکونی کنند -اسکله بزنند بازارچه وجاذبه توریستی احداث کنن ،۳ـ جشنواره ومسابقات ماهیگیری و فوتبال و والیبال ساحلی برگزار کنن۴ـاسمش را ردر اخبار بولد کنن وداعم دمای هوا را در جنوبی‌ترین جزایر ایرانی اعلام کنن۵ـ وصحنه را به اعلام اخطار به امارات جهت تخلیه جزایر ایرانی زرکوه وآریانا تغییر بدن ۵ـ رفت و آمد امارات به زرکوه وآریانا را کمی سفت وسخت بگیرن
  • یاس IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    69 2
    درود به شرفت و غیرتت
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    57 3
    حاشیه نشینهای متوهم خلبج همیشه فارس منجمله امارات جرات نگاه انداختن‌ چب هم به جزایر تمام‌ایرانی سه گانه تنب بزرگ و کوچک و بوموسی را ندارند زنده باد ایران و ایرانی نابود باد دشمنان این آب خاک
  • عبدالمجید حیدرزاده IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    64 0
    امارات با یک نگاه سپاه و ارتش خودشو خیس میکنه
  • RO ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    58 0
    انهاسرشان رازیربرف کردن ومیدانند،اگرچندسطل آب به خلیجمان اضافه کنیم غرق میشوند
  • فاضل IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    49 2
    درود به شرفت جنتلمن شريف ايرانى با اصالت
  • نجمه IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    45 0
    درود بر شما
  • محسن شریفی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    49 2
    سلام درود به تو آقا رضا به امید سیطره امپراطوری ایران اسلامی به مرزهای واقعی خودش و سرزمین مظلومان عالم
  • جعفری IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    54 0
    وطنم پاره تنم
  • سید صباح موسوی نهاد IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    42 8
    مخالفان نظام در پشت بنیامین قایم شدن ودارن برای ما شکلک درمیارن و ان وقت تو به اصطلاح هنرمند سه انگشتی را مد کردی به اصلی بچسب فرعی هم اکنون کاری نمی تونه بکنه
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    21 4
    عزیز هرچیزی مانند چاقو دو لبه هست ولی برای تقویت و تو دهنی بر دشمنان ایران اسلامی باید قدرت اقتصادی اجتماعی و نظامی و روابط داخلی و خارجی قوی و تفاهم با کشورهای قوی و جلوگیری از تشکیل اتحادیه های مهاجم علیه نظام مقدس جمهوری بسیار موثر خواهد بود.بطوریکه کشورهای مثل امارات حتی در مخیله خود به این موضوع فکر نخواهند کرد.
  • سید علیرضا معتمد IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    29 0
    نظر شخصی من توجه بیشتر دولت ومردم درعمران وروابط بهتر به ساکنین جزیره وزیبا سازی وایجاد پایگاه های ایمنی وامنیتی جهت حفاظت ازاین جزیره ها است.
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    30 40
    تا وقتی خلیج فارس ایرانی می ماند که حکومتی مقتدر باشد اگر حکومتی غیر از جمهوری اسلامی باشد خلیج عربی خواهد شد
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    39 3
    به هر احمقی در هر گوشه جهان گوشزد میکنم با رژیم هر مشکل دارند خودشان می دانند .اما در داخل خصوص در زمینه خاک پاک ایران دهانشان را با اب شور دریا پر میکنیم که خفه شوند ..خصوص این کوتوله های حاشیه که ثروت واقعی ملت ایران را برای عیاشی بکار میبرند این به اصطلااح کشورهای صد یا دوبست ساله بوجود امده که خاکش از ان ایران هست وپر رو شده اند
  • توکل رستمی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    40 3
    دستت با 3انگشتت دردنکنه اقارضا ؟با 3 انگشت شما3جزیره 130میلیون ایرانی پشتت هستیم
  • علی اکبر معینی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    39 1
    سلام وتحیت. جناب آقای رضا رشید پور
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    15 3
    شمل برای میانجی گری بین ایران و آمریکا برای برجام مناسبی
  • رضا فتحی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    26 0
    ایران بیشه ی شیران .مردم ایران یک قدم از اصول خود عقب نمی نشینند،تمامیت عرضی کشور خود را با خون جوانان خود تثبیت نموده است ،وادعای پوچ کشوری که مستعمره آمریکا است را فاقد ارزش و اعتبار میداند که اگر مرد هستید مردم خود را از زیر یوغ اجانب آزاد کنید ای گاو های شیر ده،،،
  • سهند IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    30 2
    سلام سالار حق با تونه دمت گرم
  • انوشیروان IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    27 0
    میشه ایرانی باشی و عشق و ارق و علاقه به جگرگوشه های این سرزمین نداشته باشی؟سر چه باشد بر تن؟جان من ایرانست پاینده باشی مادرم میهنم ایرانم جانو مالو تن و پیکرم هزاران بار فدای تو خلیج تا ابد پارس🌊یا کل جزایر ایرانی یا کلاً بازی خراب زنده و پایدار باشن مردمان شریف استوار و رستم پیکر و سیمرغ روحِ سیستان تا خوزستان این پاسدارانه خطوط افقی آبی میهنمان با عشق ایران💚🤍❤
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    21 1
    ایران یکتاس
  • شکوری‌مهربان IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    27 1
    آفرین‌برآقای‌رشیدپورباغیرت‌وطن‌دوستی‌‌یعنی‌دفاع‌، ازخاک‌،پرچم‌سه‌رنگ‌وسرافراز،ناموس‌‌مملکت‌‌مابا، وطنمان‌یعنی‌ناموسمان‌عقدشرررعی‌وقانونی‌وعرقی، بسته‌ایم‌وشده‌مخصوص‌ایرانی‌باغیرت‌وهیچ‌احدی، حق‌نگاه‌کج‌وچب‌کند‌چشمهایشان‌راازحدقه‌درمی‌اور، مثل‌۸سال‌جنگ‌تحمیلی‌.
  • سیدعلی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    18 0
    بسمه تعالی باسلام درزمان.قدیم میگفتندگرگاگرگی شده حالا شغال هم ممکن است حمله کند داستان امروز امارات است که فکر کرده بوی کباب می اید به ایشان بایدگفت اینجا خر داغ میکنند کبابی وجود ندارد مواظب باش داغ نشوی
  • علی منصف IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    16 2
    اگر خلیج مان نامش خلیج فارس است که حتما همینطور است !!!! پس با وجدان و علم و سواد و عقل درست و کافی با تحقیقات و مطالعه..... نام دریای ما را هم درست بیان کنید لطفا ! دریای گیل ،دریای دیلم، دریای مازندران.... یا اصالا همان دریای کاسپین که نامی واقعی و ریشه ای وجهانی است که به قوم کاسپین یعنی مردمان گیل ودیلم خودمان منسوب است و متأسفانه برخلاف واقعیات تاریخی و باستانی ، اکثر احمقان داخلی بانام جعلی #خزر استمرار و تأکید نژادپرستانه دارند والسلام #نه_به_نام_جعلی_خزر #دریای_کاسپین
  • Akbar IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    25 2
    آفرین به شرفت شیر پاک خوردی شیر مادر حلالت مرد
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    26 0
    احسنت به این ذکاوت آقا رضا
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    25 0
    خلیج فارس ایران محل دفن اعراب ،،بادم شیربازی نکنید،اینجاایران است،
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    8 0
    احتمالا کسی که این حرف زده یا بسیار نشه بوده یا بسیار خمار بوده و ندونسته چی میگه درمورد کدوم جزایر میگه در مورد کدوم کشور حرف میزنه پس در نتیجه اهمیتی به ای حرف نمیدیم و کسی هم کیلومتر ها تا به جزیره را خوراک نهنگ‌ها میکنیم
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    9 3
    روح یحیی سنوار در آرامش که وقتی طرفدارا سنوار کنار ایران میاد رای بالا میره ما باهم پیروزیم دم شما هم گرم
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    21 28
    از دلار و طلا چه خبر
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    29 2
    خلیج تا ابد فارس فارس فارس ما باید بحرین وخود امارات را باید پس بگیریم به امید خدا پس خواهیم گردفت ♥️♥️🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷♥️♥️
  • دائمی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    25 0
    احسنت به شما سلبریتی ایرانی بقیه سلبریتی ها یادبگیرند ایرانی باشید ونظر بدید برای حفظ واقتدار ایران عالی
  • Majid Nakhlestani IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    20 0
    باقدرت بایدادامه دهیم وپیگیردوجزیره دیگر باشبم،پاینده ایران.
  • SE ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    15 19
    رشیدپور!! اگر ایران جای زندگی بود پس چرا رفتی دبی زندگی کنی
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    25 2
    جانم ایران.خلیج همیشه فارس ابوموسی سردار ایرانی .تنب بزرگ ایران تنب کوچک ایران همه جا همه سرزمین ایران
  • حمیدرضا IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    11 19
    دلار شده ۷۰ تومان چرا ساکت شدی رشیدپور
  • کورش کبیر IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    20 3
    سه جزایره ایران با بسیاری دیگر از این جزایر در ایران بود و هست و خواهند ماند .امارات روجو کند ببیند در چند سال امارات امارات شما که اصلاً حق ندارید راجب جزایره های ایران حرف بزنید تمام دنیا را با پول دادان بخری باز کاری از پیش نخواهی برد .ما ایرانی‌ها مثل شیر پشت همه جزایره های مان ایستاد‌ایم. پس امارات چوب لای چرخ ایران نگذار که عصبانی شویم امارات را با بحران را در داخل ایران می‌گذاریم
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    24 1
    ممنون وخسته نباشید خدمت شما.وطنم ایران بوسه میزنم هر لحظه برخاک پاکت.
  • امین عابدی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    18 0
    اتفاقا ایران ایرانی حتی کل آسیا نباید اجازه کلام راجع به جزایر را رسانه یی کند چون فوق خط قرمز ست . امارات بازیچه قدرت های غرب شده . انها به هدف تصاحب جزایر به خیال خام به اقتدار ایران بر تنگه هرمز چشم طمع دوختن . آخر همه سناریو های غرب به تنگه ختم میشه . اقا رشید پور لطفا هوشمندانه ورود کنیم . سر موضوع روز محافل سیاسی غرب علیه ایران با کسی شوخی نداریم.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    4 6
    آدمی که تمسخر کرد ایرانی را یادمون نرفته،،،رشید پور ما نمی‌شناسیم کی هست، و شبکه ایکس هم همینطور، ،،بعدم اسم هنرمند نزارید رو هر کی،،
  • نادرکردپور IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    17 0
    صدام بفکراروند وغیره بود الحمدالله دیدید چه بلایی سرش آمد شیخ امارات هم اینقدر شاخ شاخ نکن با ریختن هرایرانی یک لیوان اب میفرستیمت خلیج عمان
  • Səccat IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    4 12
    مگه ایکس و اینستا فیلتر نیستن. فیلتر یعنی اینکه کشور نمیخواد از اونا استفاده کنیم. حالا چرا و چگونه از اون شبکه های اجتماعی نامحنوس استفاده میکنین شما‌.؟!! کشور ناراحت میشه. و جیب آقازاده ها پر میشه!!
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    21 0
    غلط می کنن خلیج فارس خلیج فارس است که کسی فکرکجی کند
  • مهران منتظر IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    21 0
    هزاران هزار درود نثار وجود شرافتمند و غیرتمند جوان به معنی واقعی رشید تقدیم می کنم
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    26 0
    رشید پور دوستت داریم اگر هزاران سال و همه اجلاس ها بگن سه حزیره مربوط به امارات است هیچ غلطی نمی توانند بکنند
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    3 9
    سالها اونجا چکار میکردی؟؟
  • بهبود IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    21 2
    سر زمین‌های جدا شده از ایران باید برگردانده شود پاینده ایران
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    10 0
    این جزایر مال ایران است نباید زود از خودمان به چند اشکالی و اعصاب و روان خود و هم وطنان را به تشویش دربیاوریم
  • مهرشاد IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    17 1
    دولت کمترین کاری که میتونست انجام بده اینستا رو ازادمیذاشت تا مردم بیشتری حمایت می‌کردند
  • نعمت اله جمالی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
    24 0
    من ازهشتک ۳انگشتی آقای رشیدپورپشتیبانی میکنم