چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

نیویورک: اختلاف خانوادگی یک زوج جوان موجب شد که مرد خانواده برای رهایی از دست همسرش دست به سرقت بزند.

این مرد 39 ساله در سال 2007 به بانک دستبرد زد و به اندازه‌ای این اقدام را ناشیانه انجام داد که پلیس در مدت کوتاهی او را دستگیر کرد. این مرد در مقابل ماموران هیچگونه مقاومتی از خود نشان نداد و به راحتی دستگیر شد.

اما در حالی که دوره حبس این مرد رو به پایان است وی دلیل سرقت از بانک را فرار از دست همسرش عنوان کرد. او به خبرنگاران گفت که با همسرش دچار اختلاف شدیدی است و عمدا دست به سرقت زده تا به زندان بیفتد و همسرش را نبیند. پرونده جدایی این زوج در دادگاه باز است و آنها به زودی از یکدیگر جدا خواهند شد.

قضاوت زودهنگام

کلورادو: یک مرد به تصور اینکه سارقی، دوچرخه پسرش را سرقت کرده است، او را با خودرو زیر گرفت. این مرد میانسال در حال رانندگی در خیابان بود که مشاهده کرد جوانی حدودا 30 ساله در حال دوچرخه‌سواری با دوچرخه‌ای است که به نظر او به پسرش تعلق داشت.

این مرد که خیلی عصبانی شده بود بدون اینکه کوچک‌ترین تلاشی برای فهمیدن اصل ماجرا انجام دهد با خودرو، جوان دوچرخه‌سوار را زیر گرفت و او را نقش بر زمین کرد.

در همین حال پلیس سر رسید و هر دو طرف را به مرکز پلیس انتقال داد. اما در حالی که مرد خشن ادعا می‌کرد این جوان، دوچرخه پسرش را دزدیده، مشخص شد که دوچرخه پسرش در پارکینگ خانه است و تنها این 2 دوچرخه به لحاظ ظاهری شبیه هم بودند. دادگاه این مرد را به پرداخت جریمه محکوم کرده است و او باید رضایت جوان دوچرخه‌سوار را جلب کند.

مواد مخدر به جای پول

منهتن: در حالی که مبادله پایاپای کالا با کالا مدت‌هاست که منسوخ شده و بشر از زمان اختراع پول از اسکناس و سکه برای خرید کالاهای مورد نیازش استفاده می‌کند، مردی تلاش کرد در دنیای مدرن امروز از این روش قدیمی استفاده کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد معتاد برای بنزین زدن به یک پمپ‌بنزین مراجعه کرد و از کارگر پمپ‌بنزین خواست باک خودرو‌اش را پر کند. اما هنگامی که باک خودرو پر شد او در مقابل چشمان بهت زده کارگر پمپ‌بنزین به جای پول به او مواد مخدر داد.

این مرد که بر اثر استعمال مواد مخدر در حال عادی نبود با اصرار از این جوان می‌خواست که به جای پول، مواد مخدر را قبول کند. اما این جوان نپذیرفت و با پلیس تماس گرفت. به این ترتیب مرد معتاد به همراه مواد مخدری که در خودرو‌اش جاسازی کرده بود، دستگیر شد.

کلاس قصابی

لندن: اگر به دنبال یک کلاس برای پر کردن اوقات فراغت خود در ساعت‌های بعدازظهر می‌گردید، می‌توانید در کلاس قصابی نام‌نویسی کنید. اخیرا یکی از قصابی‌های مشهور انگلیس اقدام به برگزاری کلاس‌های قصابی برای علاقه‌مندان کرده است. شاگردان این کلاس‌ها نحوه تمیز کردن گوشت و تقسیم‌بندی آن را آموزش می‌بینند.

البته در کنار این آموزش‌ها به آنها اطلاعات تغذیه‌ای هم ارائه می‌شود و دانش‌آموزان با نحوه پخت صحیح انواع گوشت آشنا خواهند شد. به گفته مدیر این قصابی برگزاری این کلاس‌ها یک نیاز برای جامعه است.

او به خبرنگاران گفت ما در جامعه، متخصص رایانه، پزشک و مهندس داریم اما قصاب آموزش دیده کمتر در جامعه وجود دارد و این در حالی است که گوشت بخش قابل توجهی از رژیم غذایی روزانه ما را تشکیل می‌دهد. به فارغ‌التحصیلان این کلاس مدرک معتبر داده خواهد شد.

کد خبر 89421

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز