دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

لندن: 3 مامور پلیس در انگلیس قصد دارند برای مخالفت با جنگ، طی 24 ساعت در 3 مسابقه دو ماراتن شرکت کنند.

داستان از این قرار است که یکی از دوستان آنها که افسر ارتش بود چند ماه قبل در جریان انفجار بمب در عراق از ناحیه پا فلج شد و به همین دلیل آنها می‌خواهند با این رکوردشکنی اعتراض خود را نسبت به اعزام نیروهای انگلیسی به عراق نشان بدهند.

البته قرار نیست برای این 3 نفر مسابقه خاصی برگزار شود بلکه آنها در طول 24 ساعت مسافتی معادل مسافت 3 مسابقه ماراتن را با دویدن پشت سر خواهند گذاشت که واقعا طاقت‌فرسا خواهد بود. آنها تنها در فاصله بین 3 مسابقه به غذا خوردن خواهند پرداخت و استراحت نخواهند کرد.

دستگیری در قهوه‌خانه

مینه‌سوتا: 4 سارق حرفه‌ای به راحتی به دام پلیس افتادند. داستان از این قرار بود که این 4 سارق هر شب از خانه‌های مردم در ایالت‌های مختلف آمریکا سرقت می‌کردند. چند شب پیش آنها اموال سرقت شده از یک خانه را در یک کامیون بار زدند و به مقصد ایالتی دوردست به‌راه افتادند.

در اواسط مسیر چون احساس خستگی کردند در یک قهوه‌خانه بین‌راهی چند دقیقه توقف کرده و قهوه نوشیدند. از قضا در این قهوه‌خانه 2 مامور پلیس نیز با لباس شخصی مشغول نوشیدن چای بودند که مرکز پلیس  از طریق بی‌سیم به آنها اطلاع داد که به یک منزل دستبرد زده شده و سارقان با یک کامیون نارنجی رنگ متواری شده‌اند.

با توجه به اینکه یک کامیون نارنجی رنگ بیرون از قهوه‌خانه پارک شده بود و بار آن وسایل خانگی بود، ماموران پلیس نسبت به این کامیون مشکوک شده و پس از بازجویی از 4 سارق متوجه شدند که در واقع آنها سارق منزل مورد نظر هستند و اینگونه آنها را دستگیر کردند.

فقط یک راننده در روز تعطیل

لندن: رانندگان قطار در یک شرکت حمل و نقل خصوصی در انگلیس با حاضر نشدن بر سر کار خود در یک روز تعطیل بیش از 45 هزار مسافر را در ایستگاه‌های قطار این کشور سرگردان کردند.

این رانندگان اعلام کرده بودند تنها در شرایطی در روز تعطیل هفته (یکشنبه) در محل کار خود حاضر خواهند شد که دوبرابر حقوق یک روز کار، دستمزد دریافت کنند. اما مدیریت این شرکت با درخواست‌ آنها موافقت نکرد و جالب اینکه در روز یکشنبه گذشته تنها یک راننده قطار در محل کار خود حاضر شد.

به همین دلیل تنها یک قطار این شرکت در  سرویس‌های بین شهری فعال بود و به جا‌به‌جایی مسافران پرداخت. در واقع این اقدام رانندگان باعث شد تا 45 هزار نفر دست‌کم با 2 ساعت تاخیر به مقصد مورد نظر خود برسند. رانندگان معترض می‌گویند، روز یکشنبه روز تعطیل آنهاست و موظف نیستند در محل کار حاضر شوند.

مشکل قد رئیس جمهور فرانسه

پاریس: روز پنجشنبه گذشته نیکولا سارکوزی رئیس جمهور فرانسه برای سخنرانی و بازدید به یک کارخانه خودروسازی در فرانسه رفت که در این کارخانه 1400 نفر مشغول به کار هستند. اما این سخنرانی توام با حاشیه‌های جذاب بود.

دیروز یکی از روزنامه‌های انگلیس نوشت که قد سارکوزی در جریان این سخنرانی بسیار بلندتر از قبل به نظر می‌رسید. دلیلش هم این بود که یک روز قبل از سخنرانی سارکوزی، نمایندگان رئیس جمهور به کارخانه خودرو سازی رفتند و 20 نفر از کارگران را که قدشان از سارکوزی کوتاه‌تر بود برگزیدند.

سپس این 20 نفر موظف شدند که حین سخنرانی سارکوزی پشت سر رئیس جمهور بایستند تا قد وی در تلویزیون بلند‌تر به نظر برسد. همچنین عنوان شد که سارکوزی که دوست دارد بلندقد به نظر برسد از کفش پاشنه‌بلند نیز استفاده کرده بود.

کد خبر 89848

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز