اپل به‌تازگی با دیگر دستگاه‌هایش وارد فضای سلامت و تندرستی شده و بررسی‌ها حاکی از آن است که این شرکت در حال آماده‌سازی ویژگی جدیدی برای افراد پیش دیابتی است.

اپل در حال کار روی اپلیکیشنی برای افراد پیش دیابتی است

همشهری آنلاین - یکتا فراهانی: پس از ECG و ریتم نامنظم قلب، اپل امسال ردیابی آپنه خواب و سمعک را نیز برای AirPods Pro ۲ معرفی کرده است. ظاهراً، شرکت مستقر در کوپرتینو اکنون در تلاش است تا راهی غیرتهاجمی برای ردیابی قند خون شما ارائه دهد.

این هوشمند وعده‌ غذایی مناسب را به شما توصیه می‌کند

ردیابی قند خون

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل روی سنسورهایی کار می‌کند که قادر به ردیابی قند خون شما هستند. ضمن آنکه قبلاً نیز یک اپلیکیشن را به‌صورت داخلی دراین‌خصوص آزمایش کرده است. در اوایل سال جاری نیز گروهی از کارمندان اپل آزمایش این ویژگی را با موفقیت به پایان رساندند، بنابراین ممکن است شاهد تحقق آن در سال آینده باشیم.

آپنه خواب و سمعک

به گزارش سایت gsmarena قابل‌ذکر است، این ویژگی برای افرادی طراحی شده است که مبتلا به‌پیش دیابت تشخیص‌داده‌شده و در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ هستند.

این برنامه علاوه بر ردیابی مداوم قند خون، این امکان را به شما می‌دهد تا مواد غذایی لازم و مفید برای خود را ثبت کنید و بر اساس آن، وعده‌غذایی بعدی شما را برای ثابت نگه‌داشتن سطح گلوکز خون و جلوگیری از افزایش ناگهانی آن توصیه می‌کند.
پس از ECG و ریتم نامنظم قلب، اپل امسال ردیابی آپنه خواب و سمعک را هم برای AirPods Pro ۲ معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید :

۱۱ ماده غذایی مفید برای دیابت را بشناسید
عرضه سری Oppo Find X8 تا چند روز آینده با فناوری باتری یخچالی + تصاویر و جزئیات

شرکت مستقر در کوپرتینو اکنون در تلاش است تا راهی غیرتهاجمی برای ردیابی قند خون شما ارائه دهد. طبق گزارش‌ها، اپل روی سنسورهایی کار می‌کند که قادر به ردیابی قند خون بدون چسباندن سوزن به شما هستند و قبلاً یک اپلیکیشن را به‌صورت داخلی آزمایش کرده است. در اوایل سال جاری، گروهی از کارمندان اپل، آزمایش این ویژگی را با موفقیت به پایان رساندند؛ بنابراین ممکن است شاهد تحقق آن در سال آینده باشیم.


این هوشمند وعده‌ غذایی مناسب را به شما توصیه می‌کند




پیشنهاد وعده‌غذایی مناسب

قابل‌ذکر است، این ویژگی برای افرادی طراحی شده است که مبتلا به‌پیش دیابت تشخیص‌داده‌شده و در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ هستند.

علاوه بر ردیابی مداوم قند خون، این برنامه به شما امکان می‌دهد مواد غذایی مناسب و مفید برای خود را ثبت کنید و بر اساس آن، وعده‌غذایی بعدی شما را برای ثابت نگه‌داشتن سطح گلوکز خون و جلوگیری از افزایش ناگهانی آن توصیه می‌کند.

کد خبر 894767

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha