یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

میامی: مردی که به طور مادرزاد بدون دست به دنیا آمده بود و از دست مصنوعی استفاده می‌کرد، با یک مشکل نادر در بانک مواجه شد.

این مرد 54 ساله قصد داشت چکی را که متعلق به همسرش بود نقد کند اما کارمند بانک از او یک درخواست عجیب کرد. کارمند بانک از او خواست که اثر انگشتش را ارائه بدهد.

به گفته این مرد با وجود اینکه کارمند بانک متوجه شده بود دست‌های او مصنوعی است، اصرار داشت که حتما باید اثر انگشتش را ثبت کند. توجیه کارمند بانک برای این درخواست هم این بود که مشتریانی که در بانک حساب ندارند باید اثر انگشت خود را در فرم مخصوص ثبت کنند تا بتوان آنها را شناسایی کرد.

کلاهبرداری در باند سرقت

لندن: گفته می‌شود که یکی از شرکت‌کنندگان در عملیات سرقتی که بزرگ‌ترین سرقت انگلیس لقب گرفته است، سر همدستانش را کلاه گذاشته است. این مرد 52 ساله به همراه 2 نفر دیگر که از اعضای یک گروه خلافکار بودند، چندی پیش به یک جواهر فروشی دستبرد زدند و مقدار بسیار زیادی طلا و جواهر سرقت کردند.

اما در حالی که همدستانش تصور می‌کردند جواهرات سرقت شده بین آنها تقسیم خواهد شد، این مرد با ساکی که حاوی نیمی از جواهرات سرقت شده بود، پا به فرار گذاشت. به گفته منابع خبری که از طریق جاسوسان خود در گروه‌های خلافکار اقدام به تهیه خبر می‌کنند، رئیس این گروه خلافکار از اعضای باندش خواسته است که به هر قیمتی شده این مرد را به همراه جواهراتی که علاوه بر جواهر‌فروشی از این گروه هم سرقت کرده، پیدا کنند. گفتنی است ارزش جواهرات مسروقه حدود 40 میلیون پوند برآورد می‌شود.

والدین بی‌مسئولیت

نیویورک: اقدام پدر و مادری که قصد داشتند با یک ژست منحصر به فرد از فرزندانشان عکاسی کنند، موجب به زندان افتادن آنها شد. آنها 2 فرزند 11 ماهه و 5 ساله داشتند و برای جشن تولد آنها می‌خواستند یک عکس به یاد ماندنی بگیرند.

به همین دلیل اسلحه شکاری را به دست کودک 5 ساله دادند و او در حالی که برادر 11 ماهه‌اش را در آغوش گرفته بود، جلوی دوربین ژست گرفت. البته آنها هیچگاه تصور نمی‌کردند که یک عکس پایشان را به دادگاه باز کند.

اما یکی از اقوامشان که نسخه‌ای از این عکس را در اختیار داشت به‌طور اتفاقی آن را به یک مامور پلیس نشان داد و همین نکته موجب شد که والدین این کودکان متهم شناخته شوند.

به گفته پلیس این والدین بی‌مسئولیت با این اقدام جان فرزندانشان را در خطر قرار داده‌اند و این احتمال وجود دارد که حضانت فرزندانشان از آنها سلب شود. گفتنی است در خانه آنها مقداری مواد مخدر هم کشف شده است.

علاقه دردسرساز به قطار‌سواری

منچستر: علاقه بسیار زیاد یک پسربچه 4 ساله به قطار‌سواری، والدینش را به دردسر انداخته است. این پسربچه برای اینکه بتواند سوار قطار شود از خانه بیرون رفت و وارد ایستگاه قطار شد و حتی تلاش کرد برای سوار شدن به قطار بلیت بخرد.

والدین این پسر شیطان به خبرنگاران گفتند که هیچ وقت سوار خودرو یا اتوبوس نمی‌شوند و تنها با قطار رفت و آمد می‌کنند. به همین دلیل قطار به وسیله‌ای محبوب برای فرزندشان تبدیل شده است.

آنها همواره نگرانند که فرزندشان از کوچک‌ترین فرصت استفاده کند و خود را به ایستگاه قطاری که در نزدیکی خانه‌شان است برساند. این پدر و مادر جوان از مسئولان این ایستگاه خواسته‌‌اند که پوستر‌های هشدار‌دهنده‌ای را در ایستگاه نصب کنند.

البته تاکنون ماموران و نگهبانان ایستگاه قطار مانع سوار شدن این پسربچه در قطار شده‌اند اما والدین او همچنان نگرانند.

کد خبر 89751

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز