گروه شهری: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه برای سرویس مدارس در پایتخت به 16 هزار خودرو اعلام نیاز شده گفت:

تاکسیرانی شهر تهران آمادگی کامل برای خدمات رسانی به دانش‌آموزان را دارد

حسین تیموری کرمانی افزود: بدون آنکه مشکلی در خدمات‌رسانی عمومی ایجاد شود می‌توانیم 16 هزار خودروی مورد نیاز برای این موضوع را تامین کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: از ماه‌ها پیش برای اینکه در خدمات رسانی تاکسی‌ها به‌عنوان سرویس مدارس دچار مشکل نشویم با جذب تاکسی‌های گردشی و خودروهای ون در خطوط، تقویت 10 تا 15درصدی خطوط تاکسیرانی را محقق کردیم و اکنون به وضعیتی رسیده‌ایم که بخشی از تاکسی‌های خطی به راحتی می‌توانند به‌عنوان سرویس مدرسه فعالیت و خدمات‌رسانی کنند بدون آنکه کمبود و مشکلی برای عموم شهروندان در خطوط به‌وجود آید.

تیموری کرمانی گفت: براساس مصوبه دولت تاکسیرانی‌ها باید درصورت امکان سرویس مدارس را تحت پوشش قرار دهند اما اگر ناوگان و توان لازم در مجموعه تاکسیرانی وجود نداشت اشخاص حقیقی باید پس از تایید و اخذ مجوز لازم از شهرداری و تایید آموزش و پرورش به فعالیت به‌عنوان سرویس مدرسه اقدام کنند در غیر این صورت پلیس راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه تاکسیرانی شهر تهران برای تحت پوشش قرار دادن کامل سرویس مدارس اعلام آمادگی می‌کند، گفت: به تمام خطوط تاکسیرانی اعلام شده که بهترین و مجرب‌ترین رانندگان برای خدمات رسانی به دانش‌آموزان به‌عنوان سرویس مدرسه انتخاب و معرفی شوند که پس از بررسی و گزینش مناسب‌ترین رانندگان برای این امر انتخاب خواهند شد.

تیموری کرمانی تاکید کرد: همچنین بر نحوه عملکرد تاکسی‌هایی که به‌عنوان سرویس مدرسه فعال می‌شوند به‌طور کامل نظارت خواهد شد تا خدمات رسانی مناسبی به دانش‌آموزان صورت گیرد و شاهد رضایت والدین و دانش‌آموزان باشیم.

کد خبر 89995

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز