جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

کالیفرنیا: مردی که قصد داشت خودروی پدرش را به مبلغ ناچیزی به فروش برساند، توسط پلیس دستگیر شد.

این مرد 34 ساله به شدت به مواد مخدر معتاد بود و از آنجایی که پولی در بساط نداشت تا مواد مخدر بخرد، تصمیم گرفت از خودروی پدرش به این منظور استفاده کند. او خودروی پدر 74 ساله‌‌اش را تنها در مقابل یک بسته مواد مخدر 50دلاری معاوضه کرد.

اما ماموران پلیس، سر بزنگاه در محل حضور یافتند و ضمن دستگیر کردن این مرد و فروشندگان مواد مخدر، مانع آن شدند تا خودروی پیرمرد بیچاره با چنین قیمت پایینی به فروش برود. این مرد هم‌اکنون به اتهام سرقت خودروی پدر و خرید مواد مخدر در انتظار رای دادگاه قرار دارد.

زد و خورد والدین

منهتن: مشاجره ساده 2 دانش‌آموز در مدرسه موجب شد که پای پدران آنها به دادگاه باز شود. ماجرا از این قرار بود که این دانش‌آموزان پسر که 9 سال دارند بر سر خوردن یک بستنی با هم به مشاجره پرداختند و دست آخر هم یکی از آنها دیگری را با بستنی هدف قرار داد و لباس او را کثیف کرد.

این پسربچه که خیلی عصبانی شد، وقتی به خانه رفت ماجرا را برای پدرش شرح داد و این مرد جوان بدون اینکه به ساده بودن این دعوای بچه‌گانه توجه کند، مقابل خانه همکلاسی پسرش رفت و به محض اینکه پدر او در را باز کرد با مشت به صورتش کوبید.

البته او هم در مقابل ضربه‌ای را به این مرد زد و هر دو روانه اداره پلیس شدند. مردی که مشت اول را به صورت پدر همکلاسی پسرش زده بود در اداره پلیس گفت از کار خود پشیمان نیست و باید درس خوبی به والدین این پسربچه بی‌ادب می‌داده است.

بدیمن بودن خودروی شخصی

اوهایو: زوجی که در یک سانحه به شدت مجروح شده بودند در همان روز یک بدشانسی دیگر هم آوردند. این زوج در حال عبور از خیابان بودند که یک خودرو با آنها برخورد و جراحات وارده، آنها را روانه بیمارستان کرد. اما در حالی که آنها در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته بودند، پسرشان با خبر شد که خودرو‌شان از پارکینگ خانه سرقت شده است.

این در حالی بود که در طول سالیان دراز هیچ‌گاه سرقتی از این خانواده انجام نشده بود و در عین حال سارقان با شکستن قفل پارکینگ اقدام به سرقت خودرو کرده بودند. این زوج به خبرنگاران گفتند که احتمالا از این پس خودرو برای آنها بدشانسی خواهد آورد و آنها ترجیح می‌دهند از سیستم حمل و نقل عمومی به منظور تردد در شهر استفاده کنند. گفتنی است تحقیقات پلیس برای پیدا کردن این خودروی مسروقه و شناسایی سارقان ادامه دارد.

میهمانداری به سبک خشن

تگزاس: پیرمردی 75 ساله به دلیل برخورد تهدید‌آمیز با میهمانانش به دادگاه احضار شد. این پیرمرد فرزندانش را برای صرف شام به خانه‌اش دعوت کرده بود. اما هنوز مدتی از صرف شام نگذشته بود که او به فرزندانش گفت، خانه‌اش را ترک کنند. آنها که گمان می‌کردند پیرمرد در حال شوخی کردن است، گفته‌هایش را جدی نگرفتند اما او ناگهان با یک تفنگ شکاری در اتاق پذیرایی حاضر شد.

او تفنگ را رو به پیشانی یکی از فرزندانش نشانه گرفت و با فریاد از آنها خواست از خانه‌اش بیرون بروند. به این ترتیب فرزندان این مرد خانه‌اش را ترک کردند اما با پلیس تماس گرفتند.

این پیرمرد استفاده از اسلحه و تهدید فرزندانش را پذیرفت اما ادعا کرد که قصد شلیک نداشته و تنها می‌خواسته آنها را بترساند تا زودتر خانه‌اش را ترک کنند. فرزندان وی اعلام کرد‌ه‌اند که دیگر به خانه پدر نخواهند رفت.

کد خبر 90734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز