چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۸۸ - ۱۹:۵۶
۰ نفر

ماساچوست: کارمند اداره پست به دلیل سرقت بیش از 30 هزار دی وی دی از سمتش برکنار شد و به زندان افتاد.

این مرد از سال 2007 دست به سرقت دی وی دی‌هایی زد که توسط یک شرکت رایانه‌ای برای مشترکانش ارسال می‌شد. اما رفته رفته با افزایش شکایت‌های مشترکان این شرکت، آنها به قضیه مشکوک شدند و با در جریان قرار دادن پلیس توانستند مقصر اصلی ناپدید شدن آنها را بیابند.

این مرد به 16 ماه زندان محکوم شده و باید ده‌ها هزار دلار جریمه بپردازد. این در حالی است که او در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اعلام کرد فقط برای سرگرمی این اقدام را انجام می‌داده و هیچگاه فرصت تماشای همه دی وی دی‌های سرقت شده را پیدا نکرده است.

تهدید به‌خاطر شیرینی

لندن: در حالی که رکود اقتصادی بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای را با بحران مواجه کرده است، برخی از اقدامات کارمندان این فروشگاه‌ها هم در دامن زدن به این بحران و فراری دادن مشتریان نقش دارد.

اخیرا یکی از کارمندان یکی از این فروشگاه‌ها با برخورد بسیار بدی که با 2 دختر نوجوان داشت، مدیر فروشگاه را هدف انتقاد رسانه‌ها قرار داد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این دختران نوجوان قصد خرید شیرینی از این فروشگاه را داشتند و سرگرم بررسی شیرینی‌ها بودند که ناگهان کارمند فروشگاه به آنها پرخاش کرد و گفت: در صورتی که به این کار ادامه دهند آنها را به زندان می‌اندازد.

البته این ماجرا با پادرمیانی مدیر فروشگاه حل شد اما دختران نوجوان پس از خروج از فروشگاه به دفتر یک خبرگزاری مراجعه کردند و گفتند که فقط به خاطر دست زدن به چند شیرینی تهدید شده‌اند که به زندان خواهند افتاد.

سرقت از حیاط

منچستر: با اینکه همیشه سارقان تلاش می‌کنند لوازم باارزش را از داخل خانه‌ها سرقت کنند، سرقت از حیاط یک خانه ویلایی ماجرای عجیبی به نظر می‌رسد. ماجرا از این قرار است که یک زوج جوان با مراجعه به پلیس ادعا کردند که از حیاط خانه‌شان سرقت شده است.

آنها گفتند پس از بازگشت از سفر متوجه شدند که حیاط‌شان خالی از همه تجهیزاتی است که در آن قرار داده بودند. برای مثال تاب، آبنما، دستگاه چمن‌زنی و حتی چمن‌های مصنوعی و گلدان‌های داخل حیاط هم سرقت شده است.

به این ترتیب پلیس بررسی‌هایش را آغاز کرد و توانست همه این تجهیزات را در حیاط خانه همسایه آنها پیدا کند. گفتنی است که این همسایه اتهام سرقت را نمی‌پذیرد و می‌گوید فقط قصد داشته‌ در فرصتی که این زوج خانه نیستند از تجهیزات زیبای حیاط آنها در خانه خودش استفاده کند. در حال حاضر همه این لوازم به جای سابقش انتقال داده شده است.

مشکل سوخت خودروی پلیس

بالتیمور: بیش از 70 دستگاه خودروی گشت پلیس در کنار خیابان‌ها و بزرگراه‌ها به علت خرابی متوقف شدند و این مشکل اداره مرکزی پلیس را با دردسر‌های زیادی مواجه کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که همه این خودرو‌ها در یک پمپ‌بنزین مشترک باک خود را پرکرده بودند و احتمالا همین نکته دلیل خراب و متوقف شدن آنها در کنار خیابان‌های شهر بوده است.

به گفته مقامات احتمالا سوختی که در این پمپ‌بنزین وجود داشته دارای ناخالصی و مشکل بوده و خودرو‌های پلیس را از کار انداخته است. البته این خودرو‌ها پس از مدتی تعمیر شده و به کار خود ادامه دادند اما پلیس می‌گوید در صورتی که در این مدت مشکل خاصی پیش می‌آمد که نیاز به اعزام گروهی از ماموران پلیس بود، دردسر اصلی شروع می‌شد. در حال حاضر بررسی‌ها برای پی بردن به دلیل اصلی این مشکل ادامه دارد.

کد خبر 91100

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز