سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۷:۵۰
۰ نفر

گروه ورزشی: باخت‌سنگین استقلال‌اهواز با نتیجه ‌5 بر 2 باعث استعفای خداداد عزیزی شد.

کسی که در فصل گذشته 4 هفته مانده به پایان لیگ، استقلال‌اهواز را از سقوط نجات داد ترجیح داد در پایان هفته هفتم لیگ نهم استعفا بدهد تا مجید باقری‌نیا سرمربی سابق تیم‌های استقلال‌اهواز و فولاد با وجود در اختیار داشتن سمت مدیر فنی تیم تراکتورسازی راضی به حضور در تیم استقلال‌اهواز شود. در پی استعفای خداداد عزیزی، واکنش برخی از بازیکنان استقلال‌اهواز جالب توجه بود و در این رابطه گفته شد بیشتر بازیکنان استقلال‌اهواز که رابطه خوبی با خداداد عزیزی نداشتند از استعفای او استقبال کردند.

عزیزی: دوست نداشتم روزهای بد استقلال‌اهواز را ببینم

خداداد عزیزی، سرمربی مستعفی استقلال‌اهواز در مورد دلایل کناره‌گیری استعفایش می‌گوید: « مشکلم با استقلال‌اهواز فنی بود چون احساس کردم دیگر چیزی برای یاد دادن ندارم و فکر می‌کنم با جدایی من این تیم می‌تواند نتیجه بگیرد. سال گذشته با خون دل و زحمت زیاد این تیم را در لیگ برتر حفظ کردم. به همین دلیل دوست نداشتم خودم باعث شوم تا این تیم راهی لیگ یک شود و این موضوع باعث شد تصمیم به استعفا بگیرم تا روزهای بد استقلال‌اهواز را نبینم.»

باقری‌نیا: حاشیه‌های فوتبال اهواز را بهتر از خداداد می‌شناسم

باقری‌نیا سرمربی جدید استقلال‌اهواز در خصوص جدایی از تراکتورسازی گفت: «از کار در تراکتورسازی به عنوان مدیر فنی واقعا لذت می‌بردم. با وجود احساس رضایت از کار در تراکتور زمانی که دیدم تیم شهرم به بن‌بست رسیده و مسئولان استقلال‌اهواز خواهان حضورم شدند، پذیرفتم که به استقلال‌اهواز بیایم چون اعتقاد دارم امکان خارج کردن تیم از این حالت وجود دارد.» وی در رابطه با راهکارهای مدنظرش برای خارج شدن استقلال‌اهواز از شرایط فعلی گفت: «قطعا ورود  وخروج مربیان در فوتبال امری طبیعی است و من در وهله اول سعی دارم فضای تازه‌ای را بر استقلال‌اهواز حاکم کنم. به توانمندی‌های خداداد عزیزی کاملا اعتقاد دارم اما فکر می‌کنم حاشیه‌های اهواز را بهتر از خداداد می‌دانم و می‌شناسم به همین دلیل می‌توانم آنها را به راحتی کنار بگذارم.

ضمن آنکه از تجربه بیشتری در مربیگری در سطح استان خوزستان برخوردارم و قطعا از این موضوع استفاده خواهم کرد.» سرمربی جدید استقلال‌اهواز در رابطه با همکاری با شفیع‌زاده و قول احتمالی به او خاطرنشان ساخت: «من هیچ قولی به شفیع‌زاده ندادم، اما در صحبتی که با ایشان داشتم قویا بر این نکته تاکید کردم که با کار بیش از حد سعی خواهم کرد استقلال‌اهواز را به حالت عادی‌اش بازگردانم و امیدوارم با پتانسیل و مجموعه فعلی و شناخت خوب از فضای فعلی استقلال‌اهواز بتوانم این تیم را از بحران خارج کنم.»

شفیع‌زاده: خداداد به بن‌بست رسیده بود

شفیع‌زاده، مدیرعامل آبی‌پوشان اهوازی در رابطه با کنار رفتن خداداد عزیزی گفت: «خداداد سال گذشته در بدترین شرایط تیم ما را حفظ کرد و در سخت‌ترین شرایط و در حالی که چهار بازی به پایان لیگ مانده بود تیم ما را از سقوط نجات داد، اما متاسفانه در چند هفته اخیر با وجود تلاش زیاد این مربی، تیم نتیجه نمی‌گرفت. به همین خاطر خداداد به این نتیجه رسید که از تیم برود.»وی افزود: «من خداداد را کنار نگذاشتم. او را همیشه قبول داشتم و دارم حتی الان که از تیم ما هم کنار رفته او را قبول دارم اما خداداد احساس کرد که در تیم ما به بن‌بست رسیده و نمی‌تواند موفق عمل کند. با این وجود آرزو می‌کنم خداداد به هر تیمی که می‌رود موفق باشد.»

شفیع‌زاده در مورد معیارش برای انتخاب باقری‌نیا گفت: «ایشان سابقه روشنی در فوتبال خوزستان دارد و قبلا هم به عنوان مربی در فولاد و استقلال‌اهواز کار کرده و می‌تواند در تیم ما موفق شود. ما از باقری‌نیا حمایت خواهیم کرد، همان‌طور که از خداداد حمایت کردیم تا موفق شود. امیدواریم که بتوانیم با کمک هم تیم را از بحران نجات دهیم.»

کد خبر 90939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز