گروه حوادث: دختر 12 ساله وقتی با وعده ازدواج پسر مورد علاقه‌اش از خانه فرار کرد، قدم در راهی گذاشت که پایانی سیاه داشت

او بعد از اینکه گرفتار 8 مرد شیطان صفت شد، در باغی متروکه در اطراف شهر قدس زندانی شد و بارها مورد شکنجه قرار گرفت.

مدتی قبل مرد میانسالی نزد ماموران پلیس یکی از شهرستان‌های شمال غربی کشور رفت و از ناپدید شدن مرموز دختر 12 ساله‌اش به نام نرگس خبر داد.

این مرد به ماموران گفت: نرگس صبح 25 شهریور برای دیدن دوستش خانه را ترک کرد اما از همان زمان ناپدید شد و هر چه گشتیم، اثری از او پیدا نکردیم. او مدت کوتاهی بود که با یک پسر جوان به نام احمد آشنا شده بود و ما با این ارتباط مخالفت می‌کردیم برای همین احتمال می‌دهم که این پسر در ناپدید شدن دخترم نقش داشته باشد.

بعد از اظهارات مرد میانسال، تحقیقات برای پیدا کردن ردی از دختر گمشده آغاز شد و ماموران در نخستین اقدام، احمد را به اداره آگاهی احضار کردند. پسر جوان در بازجویی‌های اولیه ادعا کرد که از آشنایی او و نرگس چند هفته بیشتر نمی‌گذرد و او از ماجرای ناپدید شدن این دختر نوجوان خبر ندارد. اما اظهارات احمد در حالی بیان می‌شد که کارآگاهان با بررسی پرینت تلفن همراه وی متوجه شدند که او روزی که نرگس ناپدید شده، چندین بار با وی تماس تلفنی داشته است.

با این اطلاعات بازجویی از پسر جوان از سر گرفته شد تا اینکه سرانجام او لب به اعتراف گشود و مدعی شد که نرگس به خاطر اختلافات شدیدی که در خانه داشت، از خانه فرار کرده و به شهر‌قدس تهران رفته است.

با این اعتراف، کارآگاهان با گرفتن نیابت قضایی عازم تهران شدند و زیر نظر قاضی شعبه 103 دادگاه شهرقدس، جست‌وجو  برای پیدا کردن دختر 12ساله را آغاز کردند.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، ماموران کلانتری 14 شهرقدس، در جریان رفت‌وآمد مشکوک چند پسر جوان به باغی در این منطقه قرار گرفتند و با زیر نظر گرفتن این باغ متوجه شدند دختر نوجوانی در آنجا توسط چند پسر جوان زندانی شده و بارها مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

از آنجایی که احتمال می‌رفت دختر نوجوان همان نرگس باشد، قاضی ولیعهدی دستور بازداشت پسران جوان را صادر کرد و ماموران در یک عملیات ضربتی قدم به داخل باغ گذاشتند و بعد از دستگیری 4 پسر جوان، دختر نوجوان را از اسارت آنها نجات دادند.

نرگس بعد از انتقال به کلانتری ادعا کرد که ربوده شده و به این باغ انتقال یافته است. او گفت: زمانی که در شهرستان بودم با پسر جوانی به نام احمد آشنا شدم. او به من پیشنهاد ازدواج داد اما وقتی خانواده‌ام با این ازدواج مخالفت کردند، احمد از من خواست برای اینکه بتوانیم با هم زندگی کنیم، از خانه فرار کنم.

من که تصور می‌کردم او عاشق من است، از خانه فرار کردم و به پیشنهاد پسر مورد علاقه‌ام راهی شهرقدس شدم تا به خانه یکی از اقوام او بروم. احمد به من گفته بود که او هم ظرف یکی، دو روز خودش را به آنجا می‌رساند و برای همیشه با هم خواهیم بود.

دختر نوجوان ادامه داد: وقتی به شهر قدس رسیدم، با تلفن همراه احمد تماس گرفتم تا نشانی خانه اقوامش را بپرسم اما گوشی او خاموش بود. به همین خاطر مجبور شدم شب اول را در پارک بمانم. همان شب بود که با 2 برادر آشنا شدم. آنها مرا شبانه به زیرزمین خانه‌شان بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند. فردای آن روز هم با همدستی 6 نفر دیگر در حالی که مرا با چاقو تهدید می‌کردند، به باغی در اطراف شهرقدس بردند و در آنجا زندانی‌ام کردند.

بعد از اظهارات تکان‌دهنده نرگس، 2 متهم دیگر پرونده نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به اداره پلیس منتقل شدند. آنها صبح دیروز وقتی مقابل قاضی ولیعهدی قرار گرفتند، به آزار و اذیت دختر نوجوان اعتراف کردند و از دادگاه درخواست بخشش کردند.

قاضی ولیعهدی، رئیس شعبه 103 دادگاه شهرقدس، با اعلام این خبرگفت: در حال حاضر 2 متهم این پرونده تحت تعقیب پلیس قرار دارند و بقیه متهمان برای تکمیل تحقیقات و بررسی دیگر جرائم احتمالی آنها در بازداشت به سر می‌برند.

وی افزود: از آنجا که احتمال می‌رود اعضای این باند مرتکب جرائم مشابه دیگری شده باشند، کسانی که طعمه این باند شده‌اند می‌‌توانند برای طرح شکایت به کلانتری 14 شهرقدس مراجعه کنند.

کد خبر 91484

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز