جمعه ۲۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

نیویورک: در حالی که کمتر کسی جرات می‌کند حیاط خانه‌اش را به مزرعه‌ای برای کاشت مواد مخدر تبدیل کند اما مردی 50 ساله که در حیاط خانه‌اش اقدام به کاشت ماری‌جوانا کرده بود به دام پلیس افتاد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که همسایگان این مرد که از اعمال خلاف او به ستوه آمده بودند ماجرا را به پلیس اطلاع دادند و ماموران هم به‌طور سرزده وارد خانه این مرد شدند. نکته جالب اینکه این مرد با مشاهده پلیس دست به اقدام عجیبی زد.

او به سمت حیاط خانه‌اش دوید و روی بوته‌های ماری‌جوانا خم شد و شروع به خوردن آنها کرد. البته او تنها توانست به 2 بوته آسیب بزند و ماموران پیش از اینکه او بقیه بوته‌ها را بخورد، دستگیرش کردند.

یک هفته با جسد

تگزاس: زن 45 ساله‌ای که به شدت به شوهرش علاقه‌مند بود پس از فوت او یک هفته را با جسدش سپری کرد. این زن میانسال پس از بازگشت به خانه در اواخر شب متوجه شد که همسرش روی صندلی مقابل تلویزیون از دنیا رفته است. او که دچار شوک شده بود از خبر دادن این حادثه به پلیس خودداری کرد و در طول یک هفته‌ای که با جسد شوهرش زندگی کرده بود، حتی جسد را از روی صندلی بلند نکرد.

اما زمانی پرده از راز این زن برداشته شد که خواهرش به خانه او آمد و هرچه تلاش کرد این زن نگذاشت که وارد اتاق نشیمن شود. او که به قضیه مشکوک شده بود با زور وارد اتاق شد و جسد شوهرخواهرش را روی صندلی مشاهده کرد.

گفتنی است که این مرد به دلیل سکته قلبی از دنیا رفته و پلیس به همسر این مرد در مورد احتمال قتل وی توسط زن مشکوک نیست. البته این زن بابت پنهان‌کردن جسد شوهرش در خانه به دادگاه احضار شده است.

رژیم از نوع پلیسی

مکزیکوسیتی: مقامات پلیس مکزیکو‌سیتی در تلاشند تا هزار و 300 نیروی پلیس چاق این شهر را ملزم به پیروی از رژیم غذایی کنند تا در اسرع وقت لاغر شوند. گزارش‌ها حاکی از آن است که 70‌درصد از ماموران پلیس مکزیک دچار اضافه‌وزن هستند و این در حالی است که روز به روز بر میزان چاقی دور شکم افسران پلیس افزوده می‌شود.

به گفته متخصصان تغذیه، از آنجایی که ماموران پلیس معمولا در شیفت‌های کاری طولانی کار می‌‌کنند و بسیاری از آنها ناچار به گشت‌زنی در خیابان هستند مصرف غذا‌های فست‌فود در بین آنها بسیار رایج است.

این در حالی است که چاقی نیروی های پلیس بازده کاری آنها را کاهش می‌دهد و موجب می‌شود آنها از قدرت بدنی لازم برای انجام فعالیت‌های بدنی و تعقیب مجرمان برخوردار نباشند. در برنامه رژیم غذایی پلیس‌ها تلاش شده تا مصرف غذا‌های سالم جایگزین غذا‌های فست فود و چرب شود.

تلاش برای پس گرفتن سکه

منهتن: با وجود اینکه 6 هزار دلار از سرمایه یک مرد مسن به سرقت رفته است، او تنها برای پس گرفتن یک سکه قدیمی که از نظر مالی ارزشی ندارد، تلاش می‌کند. این مرد در حال پیاده‌روی در خیابان بود که سارقی از پشت سر به او حمله کرد و در یک چشم بر هم زدن کیف پولش را سرقت کرد.

سارق بلافاصله از محل گریخت و پیرمرد بیچاره هرچه تلاش کرد نتوانست او را به دام بیندازد. گفتنی است که پیرمرد در مراجعه به اداره پلیس تنها خواستار پس گرفتن یک سکه شده که 50‌سال پیش هنگام ملحق شدن به ارتش آن را از پدرش به عنوان یادگاری دریافت کرده است.

این پیرمرد به پلیس گفت که در کیف پولش مبلغ 6 هزار دلار هم وجود داشته اما در صورتی که سارق تنها سکه را پس بدهد از او شکایتی نخواهد داشت. حتی این پیرمرد اعلام کرده است در صورتی که کسی این سکه را به او تحویل دهد یک مژدگانی خوب هم دریافت خواهد کرد.

کد خبر 92877

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز