سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

اوهایو: سارقی جوان در حالی که یک ژاکت بافتنی قرمز رنگ روی سرش کشیده و برای اینکه بتواند بیرون را ببیند قسمت‌هایی از آن را سوراخ کرده بود، وارد یک فروشگاه شد.

او با تهدید اسلحه صندوقدار را وادار کرد هرچه پول در صندوق دارد داخل کیسه بریزد. به این ترتیب سارق پا به فرار گذاشت و در حالی که تصور می‌‌کرد هیچ ردی از خود به جا نگذاشته است به یک رستوران رفت تا غذا بخورد و از آنجایی که احساس سرما می‌کرد ژاکت را پوشید.

این در حالی بود که صندوقدار فروشگاه در بین مشخصات سارق که برای پلیس شرح می‌داد به ژاکت قرمز رنگ و سوراخ‌های آن اشاره کرده بود و به این ترتیب ماموران پلیس حین گشت‌زنی در رستوران‌ها سارق را دستگیر کردند.

ازدواج در مزرعه

دالاس: یک زن و مرد که علاقه زیادی به شغلشان دارند، مزرعه را به عنوان مکان برگزاری مراسم ازدواج انتخاب کردند. این زوج از کودکی در مزرعه پدرانشان به حرفه کشاورزی مشغول بودند و هنگامی هم که تصمیم به ازدواج گرفتند همین کار را ادامه می‌‌دادند.

آنها به خبرنگاران گفتند که همه زندگی آنها با کشاورزی پیوند خورده است و به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند مهم‌ترین جشن زندگی‌شان را هم در محل کارشان برگزار کنند.

گفتنی است اغلب میهمانان با لباس‌های راحت و معمولی در عروسی آنها شرکت کردند و از آنجایی که زمین مزرعه هم پر از پستی و بلندی بود همه حتی عروس و داماد کفش‌های اسپرت به پا کرده بودند.

این زوج معتقدند با این اقدام ابتکاری نه تنها در هزینه اجاره سالن صرفه‌جویی کرده اند بلکه تجربه جدیدی را برای سایر زوج‌های جوان خلق کرده‌اند تا از حاشیه‌های دست و پا گیر و پرخرج مراسم عروسی در امان بمانند.

دعوای پدر و پسر بر سر غرامت

ویسکونسین: عصبانیت یک مرد باعث شد تا به پرداخت 15 هزار دلار جریمه محکوم شود. ماجرا از این قرار بود که این پدر میانسال که از شدت بی‌نظمی پسرش به ستوه آمده بود پس از مشاجره‌ای سخت با پسرش وارد سرویس بهداشتی شد و در همین هنگام متوجه شد که پسرش عمدا در سرویس بهداشتی را قفل کرده است.

او که دیگر نمی‌توانست این شرایط را تحمل کند به سمت پسرش حمله‌ور شد و با راکت بدمینتون به شکم پسرش کوبید. شدت این ضربه به حدی بود که پسر نقش بر زمین شد و این مرد هم به ناچار با نیرو‌های امدادی تماس گرفت.

آنها پسر جوان را به بیمارستان انتقال دادند و پس از اینکه مشخص شد دلیل آسیب دیدن پسر جوان ضربه‌ای بوده که از سوی پدرش وارد شده، این مرد هم به اداره پلیس رفت. دادگاه او را به پرداخت 15هزار دلار غرامت به پسرش محکوم کرده است و احتمال حبس برای این مرد هم وجود دارد.

جریمه رانندگی 19 هزار دلاری

آلاباما: با وجود اینکه مشکل خوانا نبودن شماره گواهینامه یک راننده به او مربوط نمی‌شد اما پلیس این مرد را 19 هزار دلار جریمه کرد. مامور پلیس از این مرد جوان به علت سرعت غیر مجاز خواست که گواهینامه‌اش را به او بدهد و هنگامی که سعی داشت شماره گواهینامه را بخواند موفق نشد.

اشکال چاپی در زمان صدور گواهینامه موجب شده بود که چند رقم شماره گواهینامه قابل خواندن نباشد. به این ترتیب پلیس این مرد را در حالی که تقصیری نداشت 19 هزار دلار جریمه کرد.

اما این مرد صبح روز بعد به دلیل دریافت این برگه جریمه به دادگاه شکایت کرد. البته ماموری که او را جریمه کرده است در دادگاه گفت همچنان به درستی کارش اعتقاد دارد زیرا این راننده باید از پذیرش گواهینامه مخدوش خودداری می‌کرد یا اینکه زودتر برای رفع نقص کاری انجام می‌داد. راننده جوان قصد دارد از این مامور پلیس به دلیل تلف شدن وقتش و دریافت جریمه‌ای نا معمول غرامت بگیرد.

کد خبر 93318

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز