دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۵
۰ نفر

اسلو: رانندگی وحشتناک یک مرد 47 ساله موجب شد گروهی از خودرو‌های گشت پلیس در بزرگراه به تعقیب او بپردازند.

این مرد میانسال از ابتدای رانندگی در یکی از بزرگراه‌ها، زیر پا گذاشتن قوانین را آغاز کرد. او تنها در مدت 11دقیقه 15 خلاف رانندگی انجام داد تا دست آخر پلیس موفق شد خودروی او را متوقف کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد اغلب خلاف‌های رانندگی از سرعت زیاد گرفته تا سبقت غیر مجاز و استفاده نکردن از راهنما را در این زمان کوتاه انجام داده است. پس از اقدام به نخستین خلاف رانندگی، پلیس سعی کرد خودروی این مرد را متوقف کند اما او سرعتش را بیشتر کرد و خلاف‌های بیشتری را مرتکب شد.

طلاق به خاطر موبایل

ریاض: یک زن اهل عربستان سعودی به دلیل اینکه شوهرش نام او را مشابه نام یکی از مخوف‌ترین زندان‌ها در گوشی تلفن همراهش ذخیره کرده بود به سرعت از او درخواست طلاق کرد. این مرد نام گوانتانامو که زندانی مخوف در کوباست را به عنوان نام همسرش در گوشی تلفن همراه خود انتخاب کرده بود.

هنگامی این زن متوجه این نکته شد که شوهرش تلفن همراهش را در خانه جا گذاشته بود و همسرش با تلفن او تماس گرفت. او پس از شنیدن صدای زنگ تلفن همراه شوهرش متوجه شد که تلفن او در خانه است و هنگامی که صفحه نمایش را مشاهده کرد با کمال تعجب دید که به جای نام او، کلمه گوانتانامو به عنوان تماس‌گیرنده ثبت شده است. این زن که خیلی عصبانی شده بود بدون اینکه منتظر بازگشت شوهرش بماند به دادگاه مراجعه کرد و درخواست طلاق داد.

دریانورد 16 ساله

سیدنی: نوجوانی 16 ساله قصد دارد به عنوان جوان‌ترین دریانورد جهان نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس به ثبت برساند. این دختر نوجوان می‌خواهد طی 8 ماه بیش از 3 هزار و 800 کیلومتر راه دریایی را با استفاده از یک قایق و بدون کمک، طی کند.

گفتنی است که در حال حاضر رکورد جهانی جوان‌ترین دریانورد به نوجوانی 17 ساله اهل انگلیس تعلق دارد که موفق شده یک سفر دریایی دور دنیا را پشت‌سر بگذارد. برخی مقامات منتقد اجرای این پروژه توسط یک نوجوان 16ساله، معتقدند که او با این کار، خود را در معرض ریسک جدی قرار می‌‌دهد و با توجه به پایین بودن سنش این اقدام می‌تواند برای نوجوانان دیگر بد‌آموزی داشته باشد.

در عین حال این نوجوان و البته خانواده‌اش به هیچ وجه قصد ندارند از موضع خودشان کوتاه بیایند و او از هم‌اکنون سفر دریایی‌‌اش را آغاز کرده است.

خجالت انگلیسی‌ها از نامشان

لندن: گزارش‌ها حاکی از آن است که انگلیسی‌ها از نام خود خجالت می‌‌کشند و این موضوع به اندازه‌ای نگران کننده است که از هر 5 نفر، یک نفر نام خود را تغییر داده است. بنا‌بر تازه‌ترین نظرسنجی‌های انجام شده، علاوه بر این موضوع ، ثابت شده است که نیمی از مردم انگلیس ترجیح می‌دهند به جای نام، با نام خانوادگی‌شان مورد خطاب قرار گیرند.

همچنین یک سوم مردان انگلیسی عادت دارند که در پایگاه‌های مختلف اینترنتی خود را با نام دیگری معرفی کنند و از هر 10 نفر یک نفر بر این باور است که دقت در انتخاب لقب برای ورود به دنیای اینترنت فرصت‌های بیشتری به‌منظور آشنایی و دوست‌یابی در اختیار آنها قرار می‌دهد.

البته باید گفت در مقابل، گروهی از شهروندان نیز از نام و نام خانوادگی‌شان رضایت دارند و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند خود را با نام دیگر معرفی کنند.

کد خبر 93226

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز