مجموع نظرات: ۰
شنبه ۴ آذر ۱۳۸۵ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

گروه شهری: زیرگذر بنی‌هاشم در شرق تهران پس از گذشت هفت‌ماه فعالیت عمرانی، در هفته جاری، به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار همشهری، علی معدنی مدیر نظارت بخشی از پروژه‌های عمرانی شهر تهران با اعلام این خبر افزود: در راستای تکمیل شبکه بزرگراهی و سهولت بیشتر تردد، شهروندان، از غرب به شرق تهران و بالعکس بزرگراه زین‌الدین از بزرگراه صیاد شیرازی تا امام علی(ع) به طول یک و نیم کیلومتر، به همراه دو تقاطع غیرهمسطح با خیابان بنی‌هاشم و استاد حسن بنا طراحی شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پل استاد حسن بنا در تیرماه سال 84 گفت: زیرگذر بنی‌هاشم متشکل از 3  بخش که عبارتند از: زیرگذر همت، راستگرد شمالی و جنوبی، در هفته جاری بهره‌برداری می‌شود.

معدنی در ادامه افزود: با افتتاح این زیرگذر دسترسی شرق همت به شمال صیاد شیرازی برقرار خواهد شد. همچنین دسترسی جنوب صیاد شیرازی به شرق همت نیز با افتتاح این زیرگذر برقرار خواهد شد.

مدیر نظارت بخشی از پروژه‌های شهر تهران طول این زیرگذر را 230 متر عنوان کرد و گفت: این زیرگذر با سواره‌رو 7 متر به‌صورت رفت و برگشت و دو پیاده‌رو یک و نیم متری ساخته شده است. همچنین راستگرد شرق زین‌الدین به طول 500 متر و لوپ 180 متر نیز در این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید. معدنی هزینه صرف شده در مرحله اجرای این پروژه را 5/1 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه خیابان بنی‌هاشم به سمت بازار بزرگ کاشی و سرامیک تاکنون مسدود بوده است، گفت: با افتتاح این زیرگذر انتهای بازار باز می‌شود و رفت و آمد شهروندان در این مسیر تسهیل می‌شود.

کد خبر 9362

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز