گروه سیاسی: رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین روز سفر خود به سیستان و بلوچستان تأکید کرد: هیچ دلیلی ندارد که این استان با استعدادهای فراوان محروم بماند.

وی در عین حال دستاورد سفر خود را این طور عنوان کرد که به مردم ایران خواهم گفت هیچ نگرانی بابت توطئه‌های دشمنان در سیستان و بلوچستان نداشته باشند.

حداد عادل در ادامه سفر به این استان، در جمع مردم شهرستان ایرانشهر، با بیان این مطلب، به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ملت ایران از بدو پیروزی اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم تا وحدت شیعه و سنی را در کشور حفظ کنیم، زیرا وحدت شیعه و سنی در پیشرفت کشور تأثیر فراوانی دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ایجاد تفرقه و نزاع در جهان اسلام و بین شیعه و سنی، افزود: ما باید با وحدت خودمان توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم،  زیرا همه ما با هم برادریم و همه خواهان عظمت ایران و جهان هستیم. ما همان اندازه که از برادران حماس که سنی هستند، حمایت می کنیم، همان اندازه نیز از برادران حزب‌الله که شیعه هستند، حمایت می‌کنیم زیرا وظیفه ما وحدت بین شیعه و سنی است.

رئیس قوه مقننه با تأکید بر اینکه دولت و مجلس هدفشان این است تا سیستان و بلوچستان از محرومیت‌ها نجات یافته و به سرعت پیشرفت کند، افزود: هیچ دلیلی ندارد که ایرانشهر و استان سیستان و بلوچستان با استعدادهای فراوان محروم بماند. من به شما از سوی نمایندگان مجلس ، روحانیت شیعه و سنی اطمینان می‌دهم که مجلس هفتم در صدد رفع محرومیت‌ها از ایرانشهر و استان سیستان و بلوچستان است.

حضور در جمع منتخبین استان
غلامعلی حدادعادل در جمع منتخبین استان سیستان و بلوچستان با بیان آن‌که استکبار جهانی دینی را برای مسلمانان می‌پسندند که به جامعه و سیاست کاری نداشته باشد، گفت: آنها می‌خواستند در ایران نیز این اختلافات را ایجاد کنند، در سیستان و بلوچستان، خوزستان، کردستان و آذربایجان به دنبال تشدید اختلاف‌ها بودند تا این کانون بیداری و اسلامی را گرفتار خود کنند و این انقلاب را در میان سایر مسلمانان ناموفق جلوه دهند تا مسلمانان دیگر از این انقلاب الگو نگیرند. حدادعادل خاطرنشان کرد: وقتی به تهران بازگردم اگر از من بپرسند مهم‌ترین دستاورد و سوغات تو از این سفر چه بوده؟ می‌گویم: ره‌آورد بزرگ من آن است که مردم مسلمان ایران هیچ نگرانی از بابت توطئه‌های دشمنان در سیستان و بلوچستان نداشته باشند.

کد خبر 9473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز