چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۸ - ۰۸:۰۰
۰ نفر

ناصر قراگزلو: در برنامه عادل فردوسی‌پور در پاسخ به تکذیب برخی مسائل از سوی برهانی‌نژاد، مدیرعامل مس کرمان از وی خواست که سعی کند بعد از بروز هر مشکلی به فکر تکذیب آن نباشد و واقعیات را کتمان نکند.

برهانی‌نژاد، چند روز پیش و پس از شکست تحقیرآمیز مقابل استیل‌آذین در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها خبر از اخراج سه بازیکن مس داده بود که بعدا آن را تکذیب کرد و قویا اصرار داشت که نامی از بازیکنی در مصاحبه‌های اخیرش نیاورده است.

این موضوع اما پایان چالش بین مدیرعامل و خبرگزاری مدنظر در مورد اسامی بازیکنان کم‌کار در دیدار مقابل استیل‌آذین نبود چرا که  خبرگزاری فارس که با مدیرعامل مس مصاحبه کرده بود، فایل صوتی کامل آن گفت‌وگو را روی خروجی خود قرار داد که تمام اظهارات مدیرعامل مس در آن ضبط شده بود.

در این مصاحبه حرف‌های برهانی‌نژاد در بین دو نیمه از قول وی این‌گونه عنوان شده است: «به بازیکنان مس گفتم واقعا پولی که گرفتید امیدوارم حلال‌تان باشد. با این بازی که شما انجام می‌دهید می‌خواهید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنید و ادعای ملی‌پوش شدن هم دارید.

صحبت‌های من بین دو نیمه موجب شد این حرف‌ها به غیرت‌شان برخورد و دیدید چه تلاشی کردند و سه گل به حریف زدند که البته یکی از آنها نیز مورد قبول داور قرار نگرفت. متاسفانه چند بازیکن مشکوک هم بودند که پس از بررسی‌هایی که با مظلومی انجام خواهیم داد مشخص می‌کنیم جریان چه بوده است.»

وی ادامه می‌دهد: «متاسفانه 3 بازیکن  مشکوک بودند و کم‌کاری می‌کردند اما حالا شما نام آن بازیکنان را از قول خودتان بزنید.»

برهانی‌نژاد طبق فایل صوتی آن خبرگزاری که توسط شخص مدیرعامل تکذیب شد از سامان صفا، امیرحسین یوسفی و انصافی که در دقیقه 35 تعویض شد به عنوان بازیکنان کم‌کار و مشکوک نام می‌برد. موضوعی که روز گذشته خبرگزاری فارس براساس فایل صوتی موجود از برهانی‌نژاد پس از تکذیب وی در برنامه 90 آن را منتشر کرد.

مظلومی: دیگر کسی در مس متهم نمی‌شود

 پرویز مظلومی در این خصوص در گفت‌وگو با همشهری به سئوالات پاسخ می‌دهد.

  • بالاخره این موارد حاشیه‌ای تیم مس چه زمانی به پایان می‌رسد؟

به شما قول می‌دهم این مسائل قبل از آغاز تمرینات ما برطرف شده و به پایان برسد و دیگر کسی متهم نخواهد شد.

  • بعد از صحبت‌های انجام شده شما در تیم مس احساس امنیت شغلی دارید؟

من از اول فصل هم احساس امنیت کاری نداشتم با این وجود مسئولیت فنی مس را مجددا پذیرفتم و طبق قول‌هایی که یکشنبه‌شب در هیات‌مدیره باشگاه مس به من داده شد برای کار دلگرم شدم. جلسه‌ای که در آن از من حمایت کامل به عمل آمد و از من خواسته شد با قدرت تمام به کارم ادامه دهم.

  • شما هم بدون گذاشتن هیچ شرط خاصی پذیرفتید؟

دغدغه من به یارگیری بازمی‌گردد. من پیش از شروع فصل هم چنین دغدغه‌ای داشتم و مکررا تاکید داشتم که در بعضی از پست‌ها باید مس تقویت شود. در حال حاضر هم می‌گویم اگر وعده‌ها عملی نشود، مس موفق نخواهد شد اما این بار مسئولان مس قول دادند که بازیکنان مورد نظر مرا جذب کنند.

  • شما برخلاف مدیرعامل‌تان کسی را متهم نمی‌کنید؟

مدیرعامل ما کسی را متهم نکرده بود ضمن اینکه من هم با وجود باخت سنگین مقابل استیل‌آذین، هیچ بازیکنی را متهم نکردم فقط گفتم آن روز، روز بازیکنان ما نبود اما هیچ بازیکنی را متهم نکردم.

  • یعنی به فکر اخراج هیچ بازیکنی نیستید؟

من در فکر اخراج هیچ بازیکنی از مس نیستم، قبلا هم بحث من این بود که اگر سه، چهار بازیکن جدیدمان جذب شوند ما مجبوریم سه، چهار بازیکن را کنار بگذاریم و حرفی از اخراج مطرح نکرده بودم.

  • حالا در فهرست مازاد مس چه بازیکنانی قرار دارند؟

باید پنجشنبه در تمرینات‌ تیم حاضر شوم و پس از آن در کرمان جلسه بگذاریم تا در مورد فهرست مازاد و سایر مسائل تصمیم‌گیری کنیم.

  • فکر نمی‌کنید مشکل اصلی شما بعد از جدایی رحمتی به نداشتن یک دروازه‌بان بزرگ بازمی‌گردد؟

من قبول دارم تیم ما به یک دروازه‌بان بزرگ احتیاج دارد و اتفاقا یکی از بازیکنانی که من از باشگاه خواستم یک دروازه‌بان طراز اول است. البته فعلا نمی‌توانم از این بازیکن یا بازیکنان دیگر مدنظرمان نام ببرم.

  • محمدی گزینه بهتری نسبت به سامان صفا برای ایستادن درون دروازه مس  ‌ در برابر استیل‌آذین نبود؟

محمدی دروازه‌بان خوبی است به شرطی که تمام حواسش را فقط روی دروازه‌بانی و ایستادن در چارچوب متمرکز کند.

  • جدا از دروازه‌بان، بازیکنان جدید شما از چه تیم‌هایی خواهند بود؟

من دو، سه بازیکن خارجی را مدنظر دارم که به زودی وارد کرمان خواهند شد.

کد خبر 94968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز