چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۸۸ - ۰۴:۴۷
۰ نفر

گروه ورزشی: نبرد امشب میلان و مارسی در سن‌سیرو می‌تواند گره کور گروه C لیگ قهرمانان اروپا را باز کند.

برای مارسی که در بازی رفت در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب میلان شد، پیروزی در این بازی به معنی حفظ شانس صعود از این گروه دشوار است، در حالی که پیروزی برای تیم ایتالیایی به معنی اطمینان از صعود خواهد بود. در این گروه رئال و میلان 7 امتیازی‌اند در حالی که مارسی با 6 امتیاز در رتبه سوم است و در بازی آخر هم میزبان تیم پرستاره رئال‌مادرید خواهد بود.

میلان که در شروع فصل، عملکرد ضعیفی داشت به تدریج با لئوناردو اوج می‌گیرد و در هفته‌های اخیر پیروزی‌های خوبی در سری A داشته ولی در جریان پیروزی 4 بر 3 روز یکشنبه مقابل کالیاری که خط حمله سه‌نفره این تیم شامل رونالدینیو، پاتو و بوریلو نمایشی عالی داشت، خط دفاع این تیم در غیاب نستا به هیچ‌وجه مطمئن نبود. این وضعیت لئوناردو را هم نگران کرده است: «مشکل دفاعی ما واقعیت دارد. ما هم آن را می‌دانیم و باید آن را اصلاح کنیم.»

مارسی هم روز جمعه توانست در بازی حیثیتی مقابل پاری‌سن‌ژرمن با یک گل به پیروزی برسد و با اعتماد به نفس خوبی به ایتالیا می‌آید. لوچو گونزالس، گران‌ترین خرید مارسی که در بازی مقابل پاریس پس از مصدومیت 4 هفته‌ای‌اش برای دقایقی به زمین آمد، احتمالا امشب در ترکیب اصلی خواهد بود هرچند این هافبک آرژانتینی هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. حضور حاتم‌بن‌عرفا هم که به دلیل درگیری لفظی با دشان در بازی مقابل پاریس سکونشین شد، هنوز مشخص نیست و به تصمیم سرمربی مارسی بستگی دارد.در میلان هم مارکو بوریلو به دلیل مصدومیت در بازی مقابل کالیاری ممکن است امشب نتواند بازی کند و در این صورت پیپو اینزاگی زننده هر دو گل بازی رفت در ترکیب اصلی خواهد بود.

گاتوزو و فلامینی هم دوران نقاهت را می‌گذرانند و در این میان شانس رسیدن هافبک ایتالیایی به این بازی بیشتر است. با این وجود فلامینی علاقه زیادی دارد که بتواند مقابل تیم سابقش بازی کند: «از صمیم قلب دوست دارم در این بازی حاضر باشم. من همیشه طرفدار مارسی بوده‌ام و این تیم در قلبم جا دارد.» او درباره تیم فعلی مارسی اضافه کرد: «این تیم از نظر دفاعی استحکام زیادی دارد، با توپ به خوبی کار می‌کند و حریف سختی به شمار می‌رود.»

فلامینی امیدوار است که در پایان میلان و مارسی بتوانند از این گروه صعود کنند.گابریل هاینتزه، مدافع آرژانتینی مارسی هم که زننده گل پیروزی تیمش به پاریس بود، درباره این بازی دشوار می‌گوید: «پیروزی مقابل پاریس عالی بود و قبل از سفر به میلان اعتماد به نفس ما را بالا برد. میلان حریف دشواری است ولی معتقدم می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم. اگر می‌خواهیم صعود کنیم چاره‌ای جز این نداریم.»در دیگر بازی این گروه، رئال میزبان زوریخ است و حتی بدون رونالدو هم کار سختی برای شکست این تیم ندارد. پیروزی رئال اگر با پیروزی میلان همزمان شود، به معنی صعود هر دو تیم خواهد بود.

بایرن، منتظر پیروزی بوردو

بایرن‌مونیخ که در بوندس‌لیگا نتایج خوبی نگرفته، در لیگ قهرمانان هم سرنوشت صعودش به نتیجه دیگر بازی گروه A بستگی دارد. بایرن که با 4 امتیاز در رده سوم گروه است، امشب باید حریفش را شکست دهد و علاوه بر آن منتظر پیروزی بوردو مقابل یوونتوس باشد. بوردو در این گروه با 10 امتیاز صعود کرده و امشب میزبان یوونتوس 8 امتیازی است که در صورت پیروزی صعود می‌کند. بوردو که در بازی رفت در ایتالیا به تساوی یک بر یک رسید برای اینکه سرگروه شود، دوست ندارد مقابل حریف ایتالیایی ببازد.

علاوه بر این مردان بلان پس از شکست خانگی شنبه مقابل والنسین دوست ندارند یک بار دیگر مقابل تماشاگرانشان بازنده شوند. بلان برای این بازی گورکف را که در بازی تیم ملی فرانسه مقابل ایرلند مصدوم شده در اختیار ندارد و مروان شاماک مهاجم مراکشی هم ممکن است به بازی نرسد.در گروه B که منچستریونایتد صعود کرده، نبرد زسکای 4 امتیازی و ولفسبورگ 7 امتیازی در مسکو می‌تواند در تعیین تیم دوم گروه سرنوشت‌ساز باشد.

کد خبر 96068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز