همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، از افتتاح بخشی از بزرگراه شهید باکری در غرب و همچنین بزرگراه شهید یاسینی در شرق تهران ، تا یک ماه آینده خبر داد.

دکترمسعود نصر آزادانی در گفت و گو با سما با بیان این مطلب گفت : بخشی از بزرگراه شهید باکری، حدفاصل ایرانپارس تا شهید همت و همچنین تقاطع‌های بزرگراه‌های همت و باکری به طور کامل آماده افتتاح و بهره برداری است.

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران افزود : درحال حاضر بخش‌هایی از این پروژه به طور آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته و ترافیک در آن جریان دارد.

نصر آزادانی همچنین ازافتتاح  بخشی از بزرگراه شهید یاسینی خبر داد و گفت: این پروژه نیز در شرق تهران و در ادامه سرخه حصار، حد فاصل میدان شهید کلاهدوز تا خیابان تیرانداز افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو پل این محدوده نیز به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته و تردد وسایل نقلیه در آن انجام می‌شود.

به گفته مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، اتوبان شهید یاسینی و پل‌های مربوط به آن و همچنین بخشی از بزرگراه شهید باکری تا یک ماه آینده  با فواصل زمانی مشخص به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 97987

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز