همشهری آنلاین: رژیم صهیونیستی باگشودن دریچه سه سد که برای جلوگیری از انتقال آب به اهالی غزه ساخته است، یک روستای فلسطینی را به زیر آب برد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، شاهدان محلی گفتند: روستای المغراقه درچند لحظه به مکانی غیرقابل سکونت تبدیل شد.

یک شهروند فلسطینی زیان دیده از سیل گفت: مردم غافلگیر شدند و طولی نکشید که سیل سهمگینی که ناشی از اقدام رژیم صهیونیستی در گشودن آب سدها بود، به داخل منازل راه یافت.

یک شهروند دیگر فلسطینی هم تصریح کرد: مردم خواب بودند که صدای امواج آب آنها را بیدار کرد و با حیرت دیدند در وسط امواج هستند.

سرهنگ یوسف الزهار، مسئول گروه دفاع ملی نوار غزه نیز گفت: آب با سرعتی حدود یکصد کیلومتر درساعت به سمت روستای المغراقه در نوار غزه به حرکت درآمد و در چند دقیقه روستا را غرق کرد.

وی افزود: نیروهای امداد رسانی و دفاع ملی تنها وقت داشتند برخی افراد را از میان امواج بیرون بکشند.

دکتر ابراهیم القدوه، کفیل وزارت کشاورزی غزه هم تاکید کرد: درسطح وزارت کشاورزی باید بگویم ما از دیشب حالت فوق‌العاده اعلام کردیم و گروه‌های فنی مهندسی وزرات کشاورزی دربخش‌های مختلف مناطق زیان دیده حاضر شدند و هم اکنون درحال بررسی دقیق عمق فاجعه وحجم خسارات وتلفات هستند.

شهروندان اهل غزه هنوز از مشکلات قبلی خود رهایی نیافته‌اند که رژیم صهیونیستی مشکل دیگری برمشکلات آنها افزود.

رژیم صهیونیستی این بار جنگ دیگری را برضد اهالی غزه آغاز کرده که دراین جنگ صدای گلوله وتوپخانه شنیده نمی‌شود بلکه بجای آن صدای امواج سهمگین به گوش می‌رسد.

کد خبر 99930

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز