همشهری آنلاین- ندا شریف: افراد خلاق، نمای ساختمان‌ها را بهترین وسیله تبلیغات می‌دانند.

 

 

بی‌تردید قرار دادن یک لوگوی ساده روی ساختمان تاثیر زیادی روی خواننده خواهد داشت، حال اگر خلاقیت را هم به پیام اضافه کنیم، تاثیر و موفقیت آگهی فوق‌العاده خواهد بود. 24 ساعته در دسترس بودن آگهی نماها، سریع مخاطب خاص خود را جذب خواهد کرد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۷:۲۷