همشهری‌آنلاین: کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار مسئول حل سازش میان فعالان بازار سرمایه شد.

ایوب باقر تبار - سرپرست مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار - با اعلام این خبر گفت: در نشست اخیر هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار موضوع انجام سازش در اختلافات بین فعالان بازار اوراق بهادار در کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش اطلاع رسانی بورس تهران، وی ادامه داد: در پایان این جلسه مقرر شد، وظایف و مسئولیت‌های ماده 36 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی درخصوص ایجاد سازش در اختلافات به وجود آمده بین فعالان بازار اوراق بهادار به کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار محول شود.

باقر تبار گفت: تا زمانی که دستورالعمل رسیدگی به اختلافات و سازش از سوی کانون کارگزاران برای تصویب به سازمان بورس و اوراق بهادار پیشنهاد نشده و به تصویب سازمان نرسیده است، کمیته سازش، موضوع بند 3 مصوبه مورخ 8/03/85 هیات مدیره را نسبت به ایجاد سازش در کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار انجام خواهد داد.

سرپرست مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: هماهنگی جلسات حل اختلاف (سازش) از زمان ابلاغ مصوبه فوق با کانون کارگزاران خواهد بود و گواهی سازش یا عدم سازش حسب مورد توسط کانون صادر می‌شود. 

کد خبر 45529

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز