مجموع نظرات: ۰
جمعه ۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: آخرین روز از چهارمین دوره مسابقات دو ومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران با کسب سومین مدال طلای کشورمان توسط زهرا نبی‌زاده در ماده پنجگانه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین و آخرین روز از مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران امروز با برگزاری چهار ماده در بخش زنان پیگیری شد که رهاورد تلاش دوومیدانی کاران کشورمان یک مدال طلا و 2 نشان برنز بود.

در ماده پنجگانه زنان زهرا نبی زاده همسر هادی سپهرزاد نایب قهرمان آسیا و دارنده مدال طلای ماده هفتگانه این رقابت‌ها در بخش مردان سومین نشان طلای کشورمان را از آن خود کرد. ورزشکار عراق دوم و فرزانه مشایخی از ایران نشان برنز را به گردن آویخت. زهرا اسدزاده هم دیگر ورزشکار کشورمان در ماده پنجگانه چهارم شد.

در ماده 4 در 400 متر هند و قزاقستان اول و دوم شدند و ایران صاحب یک نشان برنز شد. در فینال ماده 400 متر نیز مریم طوسی نماینده کشورمان به عنوانی بهتر از ششمی دست نیافت. در این ماده سوریه، قزاقستان و هند اول تا سوم شدند.

در ماده 1500 متر نیز لیلا ابراهیمی دارنده مدال برنز این دیدارها در ماده سه هزار متر در مکان چهارم ایستاد و از کسب مدال بازماند. در این ماده نیز نمایندگان قرقیزستان ، قزاقستان وقرقیزستان اول تا سوم شدند.

در ماده پرش سه گام مهسا معتمدی با ایستادن بر جایگاه نهم آسیا از کسب مدال بازماند. در این ماده چین به مدال طلا رسید و ورزشکاران قزاقستان نقره وبرنز گرفتند.

تیم ملی دوومیدانی ایران با کسب این 3 نشان طلا و برنز جمع مدال‌های خود را به عدد 14 رساند. لیلا رجبی در پرتاب وزنه، هادی سپهرزاد در هفتگانه و زهرا نبی زاده در ماده پنجگانه زنان طلایی های تیم ملی دوومیدانی ایران هستند.

چهارمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از پنجم اسفند ماه در تهران آغاز و عصر امروز(جمعه) با برگزاری مسابقات در بخش مردان به کار خود پایان می دهد.

کد خبر 102358

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز