همشهری آنلاین: تیم امید فوتبال ایران در مصاف با چین در ضربات پنالتی پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

این مسابقه در پایان وقت اصلی با تساوی یک‌-‌یک و در پایان وقت اضافه با نتیجه 2-2 پایان یافت و کار تعیین تیم پیروز به ضربات پنالتی کشید.

تیم امید ایران سرانجام در ضربات پنالتی با دشواری و در ضربه نهم موفق شد حریف را شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد.

نخستین گل این دیدار را آرش برهانی در دقیقه سی‌ونهم و پس از فراری زیبا و جا گذاشتن مدافعان و دروازه‌بان چین برای ایران به ثمر رساند. اما یک مدافع پیش‌آمده تیم چین در دقیقه 51 روی اشتباه دفاع ایران بازی را به تساوی رساند.

وقت اصلی مسابقه با همین نتیجه پایان یافت، اما در این مدت یکی از بازیکنان تیم چین به دلیل خطای شدید روی بازیکن ایران از بازی اخراج شد.

نخستین گل وقت اضافه بازی را تیم چین در دقیقه 8 نیمه اول وارد دروازه ایران کرد. اما در دقیقه 15 حسینی روی پاس زیبای زارع توانست گل دوم ایران را به ثمر برساند و بازی را دوباره مساوی کند.

وقت اضافه مسابقه با همین نتیجه پایان یافت و کار به پنالتی کشید.

آرش برهانی، بهشاد یاورزاده، جلال اکبری، حیدری، مهرداد اولادی (با خوش‌شانسی)، سید جلال حسینی، پژمان منتظری (باز هم با خوش‌شانسی) و محسن ارزانی پنالتی‌های خود را گل کردند ولی ضربه مازیار زارع را دروازه‌بان چین گرفت.

در مقابل، چینی‌ها که توانسته بودند تا پنالتی نهم همپای ایران پیش روند، نهمین پنالتی را به تیر دروازه کوبیدند تا تیم ایران برنده این مسابقه باشد.

کد خبر 10530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز