مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار مشهد با بیان اینکه اولین سری قطارشهری مشهد اول مهرماه تحویل گرفته می شود گفت: امیدواریم در دهه فجر شاهد بهره برداری از خط 1 قطارشهری مشهد برای استفاده عمومی باشیم.

محمد پژمان در گفتگو با مهر افزود: 25 خردادماه امسال تست گرم قطار شهری مشهد آغاز می‌شود که حدود 20 هزار کیلومتر باید برروی ریل حرکت کند تا آماده استفاده تجاری برای مردم باشد.[آشنایی با خطوط مترو مشهد]

شهردار مشهد گفت: در صورت آمادگی لازم قطارشهری و برطرف شدن نواقص احتمالی قطارشهری مشهد این سری آماده استفاده تجاری خواهد بود.

وی تأکید کرد: از مهرماه امسال برای حمل، نصب و راه اندازی قطارشهری حدود 2 الی 3 ماه زمان لازم است تا آماده حمل و نقل عمومی برای مردم باشد و امیدواریم حداکثر دهه فجر امسال شاهد بهره برداری تجاری خط 1 قطارشهری مشهد باشیم.

پژمان با بیان این که در حال حاضر یک دستگاه از قطار شهری قدیمی مشهد تعمیر و بازسازی شده است، اظهار داشت: این قطار تعمیر و بازسازی شده است اما برای استفاده تجاری برای مردم آماده نیست زیرا تعداد آن بسیار اندک است هر چند در داخل تونل با سرعت 80 کیلومتر در حال حرکت است ولی متاسفانه برای مردم استفاده نمی‌شود و امیدواریم در دهه فجر شاهد بهره برداری از خط 1 قطارشهری مشهد برای استفاده عمومی باشیم.

کد خبر 108126

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز