سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

گروه اقتصادی: به گفته معاون استاندار تهران تا پایان روز گذشته تنها انتقال یکهزار و 700 نفر از متقاضیان خروج از تهران قطعی و احکام انتقال آنان صادر شده است

جمعیت

این در حالی است که سوم مرداد ماه معاون اول رئیس‌جمهور در مصوبه‌ای بر خروج دست‌کم 40 درصد از کارمندان دولت و دستگاه‌های اجرایی از تهران تا پایان مرداد ماه امسال تاکید کرده بود. به گزارش ایسنا، نعمت‌الله ترکی معاون استاندار تهران گفت: تاکنون 22 هزار نفر از طریق سایت برای خروج از تهران اعلام آمادگی کرده‌اند که تنها از این تعداد 7 هزار نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی هستند.

این گزارش می‌افزاید: بر خلاف مصوبه دولت مبنی بر انتقال دست‌کم 100 هزار کارمند از شهر تهران تا پایان مردادماه امسال به دیگر استان‌ها، براساس اعلام معاون اداری و مالی استانداری تهران تنها 7 هزار نفر متقاضی خروج از تهران شده‌اند و مشخص نیست از 1700 نفری که به‌طور قطعی از تهران رفته اند، چند نفر کارمند دولتی بوده‌اند.

ترکی با اشاره به دغدغه‌ دولت و استاندار تهران مبنی بر پیگیری دقیق سرنوشت نیروهای خارج‌شده از تهران، یادآور شد: بر این اساس جای نگرانی برای نیروهای خواستار از خروج از تهران وجود ندارد.

طرح محرمانه تأمین آب تهران!

خبر دیگر اینکه مرتضی تمدن استاندار تهران هم از اجرای یک طرح آبرسانی فرا استانی در آینده خبر داد و تاکید کرد: به‌دلیل حساسیت موضوع انتقال آب از دیگر استان‌ها به تهران فعلا به جزئیات این طرح اشاره نمی‌کنیم و مختصات آن در زمان مقتضی اعلام خواهد شد.

کد خبر 114726

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز