گروه حوادث: دختر جوان زمانی که خود را در محاصره 3 مرد شیطان صفت دید، برای فرار از دست آنها از طبقه سوم ساختمانی در شرق تهران به پایین پرید ولی به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.

question

چند روز قبل ساکنان یکی از خیابان‌های شرق تهران با پلیس 110 تماس گرفتند و از سقوط مشکوک یک دختر جوان از طبقه سوم ساختمانی در این منطقه خبر دادند. ماموران وقتی به محل حادثه رسیدند که همسایه‌ها دختر جوان را به بیمارستان منتقل کرده بودند. این در حالی بود که تحقیق از شاهدان نشان می‌داد به‌دنبال سقوط دختر جوان از ساختمان، 3 مرد جوان که ساکن طبقه سوم بوده‌اند، از محل گریخته‌اند.

ماموران برای پی‌بردن به راز این سقوط، راهی بیمارستان شدند و به تحقیق از دختر جوان پرداختند. او که به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافته بود، گفت: یک ماه قبل به خاطر سختگیری‌های خانواده‌ام از خانه‌مان در شهرستان فرار کردم و به تهران آمدم. قصد داشتم کار پیدا کنم که با مرد جوانی به نام آرش آشنا شدم.

وقتی او متوجه شد که من تنها در تهران زندگی می‌کنم، قول داد به من کمک کند. آرش در طول مدت آشنایی‌مان سعی می‌کرد هر طوری شده به من کمک کند و حتی برایم کار هم پیدا کرد. قرار شد من به‌عنوان منشی در شرکت یکی از دوستانش مشغول به کار شوم و به همین خاطر به او اعتماد زیادی پیدا کرده بودم.

روز حادثه وقتی با آرش مشغول صحبت بودم، او گفت که کار مهمی دارد و از من خواست همراه وی به خانه‌شان بروم. من که تصور می‌کردم او با پدر و مادرش زندگی می‌کند، قبول کردم و با هم به خانه‌ آنها رفتیم اما وقتی وارد آنجا شدیم، دیدم کسی داخل خانه نیست.

دختر جوان ادامه داد: آرش مدعی شد که اعضای خانواده‌اش برای مسافرت به خارج از کشور رفته‌اند و در همین هنگام 2 مرد که به‌نظر می‌رسید از دوستان او بودند، از داخل یکی از اتاق‌های آپارتمان بیرون آمدند. با دیدن آنها فهمیدم که نقشه‌ شومی در سر دارند و من در دام مرد شیطان‌صفتی گرفتار شده‌ام. با التماس خواستم که اجازه دهند خانه را ترک کنم اما آنها قصد آزار و اذیت مرا داشتند.

من که وحشت کرده بودم، برای فرار از دست آنها به داخل یکی از اتاق‌ها دویدم و در را قفل کردم. آرش و دوستانش دست‌بردار نبودند، برای همین به طرف پنجره رفتم و پایین را نگاه کردم. با خودم گفتم که هرطوری شده، باید از دست آنها فرار کنم و خواستم به بالکن طبقه دوم بپرم که ناگهان به پایین سقوط کردم.

بعد از اظهارات دختر جوان، به دستور قاضی سلیمانی، دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، پرونده در اختیار کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری مردان شیطان صفت شروع شد. ماموران با سرنخ‌هایی که به دست آورده بودند، محل زندگی آرش را زیرنظر گرفتند و او را هنگام ورود مخفیانه به خانه‌اش دستگیر کردند و آرش در بازجویی‌ها مخفیگاه همدستانش را لو داد.

به این ترتیب 2 متهم دیگر هم دستگیر شدند. قاضی سلیمانی، با اعلام این خبر گفت: متهمان با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان آگاهی قرار دارند تا تحقیقات تکمیلی در این خصوص صورت گیرد.

کد خبر 116962

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز