گروه حوادث: جوانی که در جریان جنایتی وحشتناک، جوان تبریزی را که برای خرید خودرو به تهران آمده بود، در جاده چالوس با همدستی دوستش به قتل رسانده‌است، در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد سهم وی از این جنایت تنها 580 هزار تومان بوده است.

راز این جنایت فجیع هنگامی فاش شد که ماموران پلیس بعد از خودکشی دختر جوانی در کرج در تحقیقات خود دریافتند، دختر جوان به دلیل ارتباط با  یکی از اعضای یک باند زورگیر خودرو و موتور سیکلت دست به خودکشی زده است، که با دستگیری این جوان  راز قتلی که توسط یکی دیگر از اعضای باند در سال گذشته رخ داده بود نیز فاش شد.

محمد جوانی است که در بازجویی ها به ارتکاب قتل مهدی – ش (مقتول)با همدستی دوستش به نام میثم اعتراف کرده است.

  • چند سال داری؟

20 سال

  • چطور شد که با مقتول آشنا شدی ؟

روز جنایت هنگامی که مهدی (‌مقتول‌) از تبریز برای خرید ماشین به شهریار آمده بود، به همراه دوستم میثم با او آشنا شدیم، وقتی مطمئن شدیم که او در حدود 5 میلیون تومان پول به همراه دارد نقشه سرقت از وی را طراحی کردیم ، به این خاطر او را سوار ماشین کرده و به بهانه گردش به جاده چالوس کشاندیم. 

بعد از آنکه از پلیس راه تهران رد شدیم، میثم ماشین را کنار جاده نگه داشت و در حالی که وانمود می کرد حالش بد است از ماشین پیاده شد، منهم به همراه مهدی از ماشین پیاده شدیم و به سراغ او رفتیم، در همین هنگام میثم با اشاره از من خواست تا با چوبی که در آن نزدیکی بود به سرش بکوبم، منهم این کار را کردم و مهدی به زمین افتاد، پس از آن میثم با چاقو چند ضربه به او زد و او را به قتل رساند و بعد او را همانجا رها کرده و فرار کردیم.

  • میثم الان کجاست؟

به اتهام سرقت در زندان است.

  • بعد از جنایت چقدر پول به تو رسید؟

فقط500 هزار تومان

  • بقیه پولها چه شد؟

بقیه دست میثم مانده بود و قرار بود که سهمم را به من بدهد ولی بلافاصله بعد از جنایت به اتهام سرقت مسلحانه به زندان افتاد.

  • فکر می کردی روزی دستگیر بشوی؟

نقشه ما آنقدر بی عیب و نقص بود که اصلا نمی توانستم فکر کنم روزی دستگیر بشویم، هیچ ردی هم از خودمان برجا نگذاشته بودیم، در حالی که یک سال از آن زمان گذشته بود دیگر فکر می‌کردم که راز جنایت برای همیشه پنهان می ماند....

  • از قدیم گفته‌اند «خون بیگناه پایمال نمی شود» این ضرب المثل را شنیده‌ای؟

قبلا هم شنیده بودم، فکر می کردم  افسانه است اما  انگار واقعا عین واقعیت است، هنوز هم نمی توانم باور کنم چطوری ماجرا لو رفته است.

بررسی ادعاهای مرد جوان

سرهنگ اقبال‌زاده رئیس آگاهی شهریار درباره ادعاهای این جوان گفت: از آنجایی که این متهم در بازجویی ها ادعا کرده جنایت را با همدستی یکی از دوستانش به نام میثم که به اتهام سرقت مسلحانه در زندان است، مرتکب شده، صبح شنبه میثم از زندان به آگاهی شهریار انتقال خواهد یافت  تا با بازجویی از وی درستی و نادرستی ادعاهای محمد در رابطه با دخالت او در جنایت مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 12118

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز