همشهری آنلاین: 175نماینده مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها ، با صدور بیانیه‌ای از عموم فعالان سیاسی واقع‌بین و دلسوز، نمایندگان مجلس، آگاهان اقتصادی و رسانه‌ها درخواست کردند تا هم‌چنان پشتیبان اصولی آن باشند.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه که در پایان جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد، به شرح ذیل است:

« ملت شریف ایران اکنون که قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با همت و تلاش دولت و همکاری مجلس شورای اسلامی به مرحله اجرا درآمده است ما نمایندگان امضاکننده این بیانیه با اظهار خوشبختی از این اقدام پربرکت وظیفه خود می‌دانیم از رییس‌جمهور محترم و همه همکاران اقتصادی ایشان و برنامه‌ریزان و مدیران اجرایی کشور تشکر کنیم.

ملت عزیز ما به خوبی آگاهند که شیوه ناعادلانه‌ای که تا کنون در توزیع یارانه‌ها معمول بوده است یکی از مشکلات و معضلات مهم اقتصادی کشور و منشاء بسیاری از معایب و مفاسد بوده است و دولت‌های گذشته نیز همواره ضرورت هدفمندکردن یارانه‌ها را تصدیق و تایید کردند.

اجرای این قانون در شرایطی که دشمنان انقلاب سعی می‌کنند با تحریم اقتصادی ایران وضع اقتصادی کشور را آشفته و نابسامان جلوه دهند از ثبات اقتصادی و توان بالای مدیریتی کشور و همبستگی گسترده مردم و دولت حکایت می‌کند.

ما انتظار داریم و کاملا امیدواریم که عموم فعالان سیاسی واقع‌بین و دلسوز، نمایندگان مجلس، آگاهان اقتصادی و رسانه‌ها هم‌چنان که تا کنون پشتیبان اصولی این قانون بوده‌اند از این پس نیز در اجرای آن به وظیفه اسلامی، انقلابی و ملی خود عمل خواهند کرد.»

 

کد خبر 123498
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز