به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی، در این مرحله کارت هوشمند سوخت مالکان موتور سیکلتی که قبلا به مراکز جمع آوری اطلاعات مراجعه کرده بودند، به صورت رایگان به وسیله شرکت پست در محل نشانی اعلام شده تحویل داده میشود.
بر این اساس، آن دسته از مالکان موتور سیکلت که نشانی آنها بعد از ثبت اطلاعات تغییر کرده است، میتوانند از تاریخ هفتم بهمن ماه با مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی www.epolice.ir یا مراجعه حضوری به دفترهای خدمات دولت الکترونیک (پلیس 10+) به اصلاح نشانی خود اقدام کنند.
مدارک لازم برای مراجعه حضوری و تغییر نشانی شامل هرگونه مدرک شناسایی موتورسیکلت مانند کارت شناسایی، سند مالکیت یا فاکتور خرید کارخانه و هرگونه مدرک شناسایی دارنده موتورسیکلت مانند شناسنامه، کارت ملی و گواهینامه است.
بر پایه این گزارش، در مرحله بعد به ثبت نام و تحویل کارت هوشمند سوخت آن دسته از مالکان موتورسیکلت که قبلا نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نکرده اند، اقدام می شود که جزئیات آن در اطلاعیه های بعدی اعلام می شود.