جمعه ۲۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۱
۰ نفر

گروه حوادث: با تلاش پلیس آگاهی تهران پسربچه 5ساله‌ای که از سوی مادر معتادش در خیابان‌های پایتخت رها شده بود، به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

متهم

تحقیقات ماموران برای یافتن این پسربچه زمانی شروع شد که مرد میانسالی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از ناپدید شدن همسر و فرزندش خبر داد. این مرد مدعی بود زمانی که برای انجام کاری به یکی از شهرهای جنوبی کشور رفته بود، همسرش به همراه پسربچه 5 ساله‌‌اش از خانه‌شان در یکی از شهرهای اطراف قزوین گریخته و به تهران آمده و او چندین روز است که از سرنوشت آنها خبر ندارد.

با اظهارات این مرد ماموران موفق شدند بعد از بررسی‌های گسترده، زن جوان را در اطراف میدان شوش شناسایی و او را دستگیر کنند. این زن بعد در بازجویی‌ها گفت: مدت‌هاست که به مواد‌مخدر اعتیاد دارم و در این مدت همسرم هر چه تلاش کرد، موفق نشد مرا ترک دهد. وقتی او برای انجام کاری به یکی از شهرهای جنوبی رفته بود، تصمیم گرفتم از زندگی وی خارج و برای همیشه ناپدید شوم.

به همین دلیل همراه پسرم راهی تهران شدم و چون جایی را نداشتم، چند روزی را با گدایی گذراندم. از آنجا که وضعیت بدی داشتم، یک روز پسرم را در یکی از خیابان‌ها رها کردم تا مردم او را به بهزیستی ببرند و خودم هم شب‌ها را یا در گرمخانه‌های شهرداری یا پارک‌ها می‌گذراندم تا اینکه پلیس دستگیرم کرد.

بعد از حرف‌های زن جوان کارآگاهان به جست‌وجو برای پیدا کردن پسربچه ناپدید شده ادامه دادند و سرانجام او را که از سوی بهزیستی تهران به بهزیستی شهرستان میبد منتقل شده بود، پیدا‌کردند و در اختیار پدرش قرار دادند.

کد خبر 145712
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز