پنجشنبه ۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: آمازون عرضۀ نخستین تبلت چند منظورۀ ساخت این شرکت را آغاز کرد.

kindle fire

kindle fire

کارشناسان می گویند این تبلت یا لوح رایانه که نسخۀ پیشرفتۀ کتاب الکترونیک کیندل است، به دلیل بهای کمتر نسبت به تبلت "آی پد" شرکت اپل می‌تواند به عنوان رقیب اصلی آی پد بازارهای فروش این محصول را تحت تاثیر قرار دهد.

تبلت یا لوح رایانۀ "کیندل فایر" (kindle fire) در نخستین مرحله و از تاریخ پانزدهم نوامبر با قیمت 199 دلار در بازارهای آمریکا عرضه خواهد شد و پس از رسیدن به تولید انبوه به بازارهای بین‌المللی راه می‌یابد.

به گزارش یورورنیوز  یک ناشر کتاب‌های الکترونیک با اشاره به بهای فروش تبلت چند منظورۀ کیندل آنرا انقلابی در فروش این محصول می‌داند و می‌گوید این قیمت حتی کمتر از بهایی است که کارشناسان بازار برای این تبلت پیش بینی می‌کرده‌اند.

شرکت آمازون ساخت و عرضۀ کتاب الکترونیک کیندل را از چهار سال پیش آغاز کرد و رییس این شرکت چند ماه پیش اعلام کرده بود به زودی رقابت جدی را با شرکت اپل در بازار تبلت های چند منظوره آغاز خواهد کرد.

کیندل الکترونیک در حال حاضر در بیش از 100 کشور عرضه می‌شود. تبلت جدید ساخت شرکت آمازون با یک صفحۀ نمایشگر در اندازۀ 9 اینجی عرضه خواهد شد و برنامه‌های آن بر پایۀ سیستم عامل آندرویید شرکت گوگل تنظیم شده است.

کد خبر 147023
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز