حمید درخشان در شرایطی از شاهین جدا شد که این تیم در وضعیت بدی قرار نداشت. مهم‌ترین عامل جدایی او از تیم بوشهری مشکلات مالی و همچنین کمبود امکانات بود و این مربی در نهایت مجبور شد استعفا بدهد.

حمید درخشان

 او در مورد جدایی‌‌اش می‌گوید:«صحبت کردن در مورد گذشته فایده‌ای ندارد و دوست ندارم حرفی بزنم که کدورت پیش بیاید. من دنبال بهانه نبودم و به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای سعی می‌کنم کارم را در هر تیمی درست و با توجه به فاکتورهای حرفه‌ای فوتبال انجام دهم. مربی حرفه‌ای امکانات حرفه‌ای می‌خواهد. باشگاه شاهین بوشهر تا همین چند وقت پیش مدیرعامل نداشت. حالا که وضعیت مدیریتی‌اش مشخص شده است، من خوشحالم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. من در شرایطی کار کردم که چه در بخش نرم‌افزار و چه در بخش سخت‌افزار، باشگاه با مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان بود. من هم سعی کردم این تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانم و بعد خداحافظی کنم ولی دیگر امکان همکاری وجود نداشت».

او ادامه می‌دهد:«شرایط بسیار بدی بود و اصلا نمی‌شد کار کرد. کار سرپرستی، تدارکات و مربیگری را خودم یکجا انجام می‌دادم. اصلا ما روی کار خود تمرکز نداشتیم و مدام دنبال راهکاری برای فرار از مشکلات بودیم. حتی در امکانات ابتدایی هم مشکل داشتیم ولی من خیلی حرف‌ها را نزدم و ترجیح دادم سکوت کنم. از طرفی بارها گفتم که تیم ما احتیاج به مهاجم دارد ولی ترتیب اثری داده نشد و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم. ضمن اینکه پول زیادی هم از این باشگاه نگرفتم». درخشان در قسمتی از حرف‌هایش می‌گوید:«در این شرایط آزاردهنده نمی‌توانستم ادامه بدهم. در ضمن مردم خوب بوشهر حق دارند تیمی داشته باشند که بتوانند به آن افتخار کنند. من هم در حد توانم به آنها کمک کردم تا از موفقیت تیمشان خوشحال شوند ولی دیگر نمی‌توانستم با مشکلاتی که وجود داشت کنار بیایم».

او در مورد فیروز کریمی که جایگزینش شده می‌گوید: «خوشحالم که یکی از بهترین‌ مربیان فوتبال ایران جای من را گرفته و امیدوارم موفق شود».

از درخشان می‌پرسیم که آیا نتایج شاهین را دنبال می‌کند که او در جواب می‌گوید:«پیگیر نتایج لیگ هستم و بازی‌ها را می‌بینم. من دعا می‌کنم که کریمی در این تیم موفق شود ولی او در بوشهر با توجه به مشکلاتی که وجود دارد کار سختی خواهد داشت. در چند روز گذشته هم دیدید که دوباره این تیم با مشکلات مالی مواجه شد هرچند که این شرایط برای خیلی از تیم‌های ایران وجود دارد.گاهی اوقات این سؤال برایم پیش می‌آید که سوزوکی( ناظر ژاپنی AFC )چگونه امکانات این فوتبال را تایید می‌کند و چگونه 4سهمیه به ایران اختصاص می‌دهد؟ آنها حتما نمی‌دانند که فوتبال ایران با چه مشکلاتی مواجه است».

کد خبر 151118

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز