همشهری آنلاین: نماینده کاشمر با اشاره به اینکه احمدی​نژاد در یکی از سخنرانی​هایش گفته بود اگر بی عدالتی​ دیدید چنان فریاد بزنید که صدایتان به گوش من برسد، گفت: آیا صدای 6.5 میلیون جوان بیکار را نشنیده​اید؟ آیا فریاد عدالت​خواهی تولید کنندگان که یارانه​اشان را ندادید را هم نمی​شنوید؟ صدای خرد شدن استخوان​های مستضعفین زیر بار تورم بیش از 20 درصدی را چطور؟

خباز

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدرضا خباز در نطق امروز سه شنبه خود با بیان اینکه مردم شریف ایران و دستگاه​های نظارتی و اجرایی در معرض آزمون بزرگی قرار دارند، گفت: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شود تا زمینه ثبات در کشور فراهم آید. این کار نیازمند اخلاق اسلامی و حضور کاندیداهای همه جناح​ها و پرهیز از دروغ و شایعه پراکنی است که این روزها بازار داغی دارد و با تاسف روز به روز رونق می یابد.

به گفته وی، اگر هدف از نمایندگی یک خدمت اسلامی است پس چرا به ابزارهای شیطانی آلوده می​شود؟

عضو فراکسیون اقلیت در ادامه از همه شخصیت​هایی که در سربلندی نظام و پویایی مجلس می​توانند نقش مهمی ایفا کنند دعوت کرد تا در این انتخابات شرکت کنند.

نماینده کاشمر با اشاره به اینکه احمدی​نژاد در یکی از سخنرانی​هایش گفته بود اگر بی عدالتی​ دیدید چنان فریاد بزنید که صدایتان به گوش من برسد، گفت: آیا صدای فریاد کشاورزان ناتوان که هزینه گاز و انرژی​اشان بالا رفته و کود و سم به دستشان نمی​رسد و دولت محصولاتشان را خرید تضمینی نمی کند به گوشتان نمی​رسد؟ آیا صدای 6.5 میلیون جوان بیکار را نشنیده​اید؟ صدای فریاد معلمان مظلوم که به خاطر تعطیلی پنجشنبه نگران وضع تحصیلی شاگردانشان هستند را نمی​شنوید؟ صدای متحصننان مقابل مجلس و کارگران اخراجی را نمی​شنوید؟ آیا فریاد عدالت​خواهی تولید کنندگان که یارانه​اشان را ندادید را هم نمی​شنوید؟ صدای خرد شدن استخوان​های مستضعفین زیر بار تورم بیش از 20 درصدی را چطور؟

خباز در ادامه گفت که انتظار می​رود دولت به این موارد توجه کند.

بر اساس گزاش خبرآنلاین، وی در واکنش به شرایط پیرامونی علیه ایران نیز اظهار داشت: مردم ایران در مقابل تحریم، فرزند «رمضان»اند و در مقابل تهدید فرزند «عاشورا». بدانید که این تحریم​ها و تهدید​ها، اثری ندارد. آزموده را آزمودن خطاست.

کد خبر 155190
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز