همشهرِی آنلاین: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نگاه به نیروها و استعدادهای داخلی را غلط دانست و گفت: قانون سقف قراردادها به غیر از این که به فوتبال ضربه زد و قیمت‌ها را مانند دلار بالا ‌برد، سودی نداشته است.

به گزارش همشهری آنلاین، امیر قلعه‌نویی در مورد عملکرد تراکتورسازی در هفته‌‌های اخیر ضمن بیان مطلب فوق گفت: اجازه بدهیم قبل از اینکه در خصوص مسائل فنی صحبت کنم در مورد اتفاق زیبایی که روز گذشته در جریان بازی ترکتورسازی با داماش رخ داد و صحنه‌های زیبایی که در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به وجود آمد اظهارنظر کنم.

وی ادامه داد: در بازی رفت یکسری مشکلاتی پیش آمد اما خوشبختانه در بازی روز گذشته صحنه‌های زیبایی از سوی تماشاگران خلق شد و آنها به تشویق تیم و مربیان حریف پرداختند که ابراهیمی سرپرست و تاتار سرمربی داماش از این فضا تعریف و تمجید کردند. امیدوارم فوتبال بیش از این به سمت قشنگی‌ها و زیبایی‌ها برود.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز افزود: شاید خیلی‌ها از خدابیامرز تختی بیشتر مدال گرفتند اما توجه به مسائل اخلاقی باعث شد نام تختی زنده باقی بماند. همچنین حرکت ارزنده‌ای که چند سال قبل هادی ساعی انجام داد هرگز فراموش نمی‌شود. ورزش ما نیاز به این چیزها دارد. در روز گذشته تماشاگران تبریزی بخش زیبای فوتبال را به نمایش گذاشتند.

وی که با ورزش و مردم گفتگو می‌کرد، در مورد دیدار با داماش خاطرنشان کرد: داماش در این دیدار واقعا‌ فوتبال زیبایی را ارائه داد و در دقایقی خصوصا در نیمه دوم از ما بهتر بودند و اگر یکی از توپ‌های آنها در ابتدای نیمه دوم گل می‌شد شاید نتیجه تغییر می‌کرد.

قلعه‌نویی در مورد صحنه مشکوک پنالتی که برای این تیم اعلام شد، اظهار داشت: من از صحنه دور بودم، البته خطا صددرصد در داخل محوطه جریمه رخ داد اما این که پنالتی بود یا نه، کارشناسان باید نظر بدهند. ضمن اینکه ما در جریان بازی یک گل زدیم که به اعتقاد برخی از افراد تیم حریف، گل ما سالم بود اما با کمال میل این موضوع را پذیرفتیم.

بر اساس گزارش مهر، وی در مورد در نظر گرفتن سقف قراردادها برای مربیان خارجی تصریح کرد: در همه جای دنیا دنبال پیشرفت نیروهای با استعداد خود هستند و اگر استعدادی پیدا شود بستر را برای پیشرفت آن آماده می‌کنند ولی در ایران با وضع قوانین و مسائلی به فوتبال‌مان لطمه زده و استعدادها را از بین می‌بریم.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه منظورش از طرح این موضوع خودش نیست و روی کلیت قضیه صحبت می‌کند، افزود: باید در قانون نگاه به مسائل داخلی قشنگ‌تر شود من به دنیزلی احترام می‌گذارم کسی که سه تیم را در ترکیه قهرمان کرد و آمدن این نیروها اتفاق مثبتی است و می‌توان از تجربه رفتار و مسائل تاکتیکی آنها درس گرفت. اما نگاهی که دوستان به نیروهای داخلی دارند غلط است.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم اگر قانونی وضع می‌شود به نفع فوتبال باشد، ادامه داد: البته آقای عزیزمحمدی انسان خوبی است و برنامه ریزی مطلوبی برای مسابقات داشته است، ضمن اینکه همه می‌دانند در ایران تنها خود مسئولان نیستند که برای برگزاری مسابقات تصمیم می‌گیرند و در این شرایط سخت خدا پدر و مادر عزیز محمدی و کاظمی را بیامرزد برخلاف گذشته که برخی تیم‌ها 6 بازی و تعدادی دیگر 15 بازی را انجام داده بودند، مسابقات با نظم خاصی انجام می‌شود.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پایان گفت: چه اشکالی دارد بگویند سال آینده فینال جام حذفی در شهری مانند مشهد برگزار می‌شود یا اینکه بازی اول دو تیم اگر مساوی شد بازی دوم در زمین حریف انجام شد. قطعاً برخی از قوانین می‌توانند به رشد فوتبال کمک کنند. این قانون به غیر از این که به فوتبال ضربه می‌زند و قیمت‌ها را مانند دلار بالا برد سودی نداشته است.

کد خبر 157761
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز