شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
۰ نفر

گروه ورزش- کریم اعظمی: امیر قلعه‌نویی بر خلاف سال‌های گذشته این بار لیگ برتر را با نتایج بسیار خوبی آغاز کرد و حتی تراکتور را به صدر جدول رساند

فوتبال

تیم امیر قلعه‌نویی اما در هفته‌های اخیر یکباره از لحاظ امتیازگیری روند نزولی به‌خود گرفته و در 5 بازی اخیر فقط 5 امتیاز به دست آورده است. او که بابت اشتباهات داوری همچنان ناراحت است، در مورد وضعیت تراکتور سازی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ می‌دهد.

  • بازی با سایپا چطور بود؟

بازی خوبی بود و معتقدم که حق تراکتور کسب3 امتیاز بود. متأسفانه در این دیدار فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و نتیجه‌‌اش از دست دادن2 امتیاز خانگی بود. ‌

  • تراکتورسازی از 5 بازی اخیر 5 امتیاز گرفته، این نگران‌کننده نیست؟

شما چرا نیمه خالی لیوان را می‌بینید، چرا نمی‌گویید که تیم ما در رده چندم جدول قرار دارد؟ نمی‌دانم قلعه‌نویی چه گناهی کرده که می‌خواهند او را وارد حاشیه کنند.

  • جایگاه شما در جدول مناسب است ولی باید قبول کنید که گرفتن 5 امتیاز در 5 بازی حتی برای شخص شما هم راضی‌کننده نیست.

ما در بازی با سپاهان واقعا روی اشتباهات داوری نتیجه را واگذار کردیم ‌. البته قبول دارم که از لحاظ امتیازگیری در این چند بازی خصوصا 2هفته اخیر چندان خوب نبودیم ولی من نگران نیستم. چون فوتبال تراکتور سازی با من حرف می زند و از بازی تیم راضی هستم.

  • قبول دارید توقعات از شما بالاست و خیلی‌ها انتظار قهرمانی از تراکتور را دارند؟

چرا باید توقعات از من بالا باشد، مگر من سوپرمن هستم که تراکتور را قهرمان کنم؟ ‌نمی‌دانم چرا بعضی‌ها توقعات غیرمنطقی دارند.

  • شما تراکتور را مدعی نمی‌دانید؟

ما از هر لحاظ مدعی هستیم ولی انتظارات هم باید معقولانه باشد. مگر تراکتورسازی در سال‌های اخیر چه جایگاهی داشته‌ است . ‌ در نیم فصل دوم هم چند بازیکن جدید می‌گیریم تا شرایط بهتر شود.

  • ‌در مصاحبه‌های چند وقت اخیر از اشتباهات بچگانه بازیکنان تراکتور حرف زدید. آیا این موضوع در آینده به شما ضربه نخواهد زد؟

این اشتباهات کمتر شده است. ما ‌ بدشانس بودیم و ‌ از اشتباهات داوری هم ضربه خوردیم.

  • گویا با کمیته داوران همچنان چالش دارید؟

ما دنبال گرفتن حق خودمان هستیم، ‌ شما اسمش را گذاشته‌اید چالش، ولی ما با کسی مشکل نداریم.

  • مصاحبه رضا غیاثی را خواندید که گفته بود اگر من در برنامه هفته گذشته 90 صحبت می‌کردم، حرف‌های بدی علیه قلعه نویی می‌زدم.

فعلا که اجازه ندادند ایشان حرف بزند. من دوست ندارم در مورد این مسائل حرف بزنم ولی اگر کارشناسی برنامه90 را ملاک قرار دهیم باید گفت که تراکتور از داوری در این فصل ضرر کرد. ما در بازی با سایپا 2‌امتیاز خانگی از دست دادیم ولی باید بگویم که سعید مظفری‌زاده خیلی خوب این بازی را مدیریت کرد. ‌

  • در بازی با سایپا از محسن فروزان که تا حالا تجربه بازی در لیگ برتر را نداشته استفاده کردید و او روی گلی که ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا زد، مقصر بود. در این زمینه صحبت می‌کنید؟

فروزان مرا به آینده امیدوار کرد و ضربه صادقی هم تصادفی وارد دروازه شد. فروزان دروازه‌بان آینده‌داری است. من گفتم که بدشانسی هم می‌آوریم. من معتقدم که تساوی2-2 خیلی بهتر از تساوی بدون گل است و هیچ وقت به‌دنبال بازی دفاعی نیستم.

  • در مورد اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار چه صحبتی دارید، آیا‌علیه کادر فنی شعار دادند؟

شعاری علیه کادر فنی داده نشد و فقط در مورد علی علیزاده شیطنت کردند و اسم اشپیتیم آرفی را صدا می‌زدند. هواداران تراکتور نباید چنین کارهایی را انجام دهند.

کد خبر 149137

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز