خبرگزاری فارس: "علی الدباغ" سخنگوی دولت عراق، بار دیگر با تروریست‌خواندن گروهک منافقین، حضور اعضای آن را در خاک این کشور غیرقانونی اعلام کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی رسمی دولت عراق، وی تأکید کرد آمریکا،‌ اتحادیه‌اروپا و عراق، این گروهک را تروریستی اعلام کرده‌اند و در این مورد هیچ‌گونه اختلافی وجود ندارد.

الدباغ با اشاره به نقض مکرر قانون از سوی اعضای این گروهک تروریستی، خاطرنشان کرد: حضور اعضای این گروهک در عراق مخالف قانون و ناقض قانون اساسی این کشور است و این افراد باید خاک عراق را ترک کنند.

دولت عراق، به‌تازگی با صدور اطلاعیه‌ای رسمی، گروهک منافقین را یک گروهک تروریستی اعلام کرد و خواستار خروج فوری آنان از خاک این کشور شد.

این در حالی است که دولت آمریکا با حمایت از این گروهک، همچنان از حضور آنان در عراق دفاع می‌کند و اجازه تعرض به مخفی‌گاه آنان موسوم به پادگان اشرف را نمی‌دهد.

"محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اخیراً در گفت‌وگو با شبکه خبری "العالم" با اشاره به اطلاعاتی که به دست جمهوری اسلامی ایران افتاده است فاش کرده بود که نیروهای آمریکایی در عراق، در جریان بازجویی از دیپلمات‌های ایرانی ربوده‌شده از کنسول‌گری ایران در اربیل، از بازجویان عضو گروهک تروریستی منافقین استفاده کرده‌اند.

کد خبر 16130

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز