به گزارش دبیرخانه این همایش، دکتر یونس شکرخواه با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: دانشجویان، کارشناسان و پژوهشگران این حوزه برای ارسال چکیده مقالات خود می توانند تا تاریخ 25 خرداد ماه به وب سایت همایش مراجعه کنند.
همایش روز رسانههای اجتماعی در ایران همزمان با سراسر جهان برگزار میشود
شکرخواه درباره محورهای اصلی همایش «روز رسانههای اجتماعی» اظهار داشت: رسانههای اجتماعی و هویت اسلامی - ایرانی، رسانههای اجتماعی و رونق کسب و کار، نقش رسانههای اجتماعی در پیشبرد برنامههای توسعه کشور، تاثیر متقابل رسانههای اجتماعی و رسانههای جمعی، تاثیر سیاستهای سرویس دهندگان رسانههای اجتماعی بر رفتار کاربران، شیوههای بکارگیری استراتژیک رسانههای اجتماعی در شرکتها، سازمانها و دستگاههای اجرایی، رسانه های اجتماعی و بکارگیری آن در حوزه علوم ارتباطات (روزنامهنگاری، روابط عمومی و تبلیغات)، رسانه های اجتماعی و بکارگیری آن در آموزش و سایر موضوعاتی که به شناسایی ظرفیت های رسانه های اجتماعی در حرفه ها، شغل ها و حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مرتبط باشد، خواهد پرداخت.
گفتنی است، نخستین همایش روز رسانههای اجتماعی با تاکید بر شناسایی و بهره گیری از ظرفیتهای این حوزه ۱۰ تیرماه امسال برابر ۳۰ ژوئن ۲۰۱۲ همزمان با سراسر جهان در تهران برگزار میشود.