سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: در نخستین جلسه شواری سیاست‌گذاری جشنواره «هنر و رسانه» دکتر محمد مهدی فرقانی به عنوان دبیر این جشنواره انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حمید شاه آبادی در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره «هنر و رسانه» در تاریخ 21 مردادماه ، گفت: حوزه رسانه‌ای هنر باید تخصصی شود تا انعکاس اتفاقات هنری در کشور ،صحیح و تخصصی باشد.

معاون امور هنری همچنین افزود: ارتباط ما به عنوان متولی هنر کشور باید به نحو تخصصی با رسانه‌ها شکل بگیرد.

او خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های پژوهشی در کنار این جشنواره باعث افزایش بهره‌وری این رویداد خواهد شد. همچنین می‌توان از یک نشریه یا خبرگزاری که در انعکاس اخبار و رویدادهای هنری فعالیت بیشتری داشته تقدیر به عمل آید.

در این جلسه سرپرست اداره کل هنرهای تجسمی، مدیر اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس، مدیر هنرهای نمایشی، مدیرکل دفتر آموزش، سرپرست حوزه مشاور اجرای و مدیر روابط عمومی حضور داشتند.

در پایان این جلسه نیز دکتر فرقانی حکم دبیری این جشنواره را از شاه آبادی دریافت کرد.

شاه‌آبادی در این حکم نوشته است:« در دنیای امروز یکی از نشانه‌های توسعه یافتگی فرهنگی میزان فعالیت و تاثیرگذاری رسانه و هنر است، از این روست که هنر و رسانه را می‌توان دو بال توسعه یافتگی فرهنگی معرفی و بر همراهی این دو تاکید کرد.

به همین منظور برگزاری نخستین جشنواره «هنر و رسانه» طراحی شده تا ضمن بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه‌های هنرمندان و اهالی رسانه، فرصتی برای تعامل بیشتر فعالان عرصه های هنر و رسانه باشد و بر نقش و تاثیرگذاری این دو برهم تاکید شود.

لذا نظر به تجارب و شایستگی‌هایتان در عرصه ارتباطات و حوزه رسانه، جنابعالی را به عنوان دبیر نخستین جشنواره «هنر و رسانه» منصوب می‌نمایم . توفیق شما را در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره از خداوند سبحان خواستارم.»

کد خبر 181175
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز