همشهری آنلاین: احسان امینی، آزادکار وزن 84 کیلوگرم کشورمان به مدال برنز رقابت‌های بین‌المللی جام علی علی‌اف روسیه دست یافت.

E.Amini

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این پیکارها که از ظهر روز شنبه (11 آذر) در شهر ماخاچ کالا، مرکز جمهوری داغستان روسیه آغاز شده است، احسان امینی، نماینده وزن 84 کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی برابر رقبای خود در مرحله نیمه نهایی مغلوب کشتی‌گیری از روسیه شد، اما در دیدار رده‌بندی با برتری مقابل کشتی‌گیری از کشور میزبان به مدال برنز دست یافت. محمد جواد ابراهیمی، دیگر نماینده کشورمان در این وزن که 12 کشتی‌گیر در آن حضور داشتند، به مقام پنجم رسید.

محمد طهماسبی‌زاده در وزن 55 کیلوگرم که به جمع هشت نفر برتر این وزن راه یافته بود در این مرحله با شکست مقابل حریفی از روسیه از دور مسابقات کنار رفت. در این وزن 11 کشتی‌گیر بروی تشک رفتند.

محمد نادری در وزن 66 کیلوگرم نیز که با شکست رقبای خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بود در این مرحله مقابل کشتی‌گیری از روسیه مغلوب شد و به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد. میثم نصیری، دیگر نماینده وزن 66 کیلوگرم کشورمان هم با شکست مقابل نماینده روسیه نتوانست صاحب مدالی شود. در این وزن 30 کشتی‌گیر حضور داشتند.

کشتی‌گیران روس در سه وزن نخست عملکرد بسیار خوبی داشتند و تنها دو نماینده از ایران و اوکراین توانستند در مرحله نیمه نهایی این سه وزن حضور یابند.

اسامی نفرات برتر اوزان 55، 66 و 84 کیلوگرم به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- آرتم کبک (روسیه) 2- اسماعیل موسکایف (روسیه) 3- شامیل سالیخوف (روسیه) و قاضی مراد رشید (روسیه)

66 کیلوگرم: 1- الیاس بیک بولاتوف (روسیه) 2- عظمت بولاتوف (روسیه) 3- احمد چاکایف (روسیه) و دیوید صفریان (ارمنستان)

84 کیلوگرم: 1- شامیل کودیماگمدوف (روسیه) 2- عبداله تیم (روسیه) 3- رشید سعداله‌یف (روسیه) و احسان امینی (ایران)

مسابقات اوزان 60، 74، 96 و 120 کیلوگرم از ساعت 13 یکشنبه برگزار می‌شود و نه آزادکار کشورمان به روی تشک می‌روند.

 

کد خبر 193038
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز