سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

گروه حوادث: «من و همسرم از شهرستان به تهران آمده بودیم و چون جایی برای استراحت نداشتیم، ماشین می‌دزدیدیم.»این ادعای عجیب زن جوانی است که چندی قبل داخل یک خودروی مدل بالای مسروقه دستگیر شد.

حوادث سرقت

عقربه‌ها ساعت شش صبح را نشان می‌داد که مأموران پلیس در یکی از خیابان‌های شمال پایتخت به زن جوانی که داخل یک خودروی تویوتا کمری خوابیده بود مشکوک شدند. آنها همان لحظه به استعلام شماره پلاک ماشین پرداختند. بررسی‌ها نشان می‌داد که خودرو یک روز قبل‌تر به سرقت رفته و صاحب آن با مراجعه به پلیس ماجرای دزدیده شدن ماشینش را گزارش کرده است. تحقیقات حاکی از آن بود که صاحب خودرو وقتی برای لحظه کوتاهی از ماشین پیاده شده بود تا از دکه روزنامه بخرد، سارقان از فرصت استفاده کرده و دست به سرقت خودروی او که به‌صورت روشن رها شده بود، زده بودند.

با مشخص شدن این موضوع کارآگاهان به سمت خودرو رفته و زن جوان را که همان لحظه از خواب بیدار شده بود، دستگیر کردند. این زن به کلانتری انتقال یافت و در بازجویی‌ها به سرقت خودرو با همدستی شوهرش اعتراف کرد. با اعترافات زن جوان و اطلاعاتی که او در اختیار پلیس قرار داده بود، مأموران همسر وی را نیز دستگیر کردند و او با اعتراف به سرقت خودرو مدعی شد که همراه همسرش ماشین می‌دزدیدند تا داخل آن استراحت کنند و از گزند سرما در امان بمانند.

زوج جوان بعد از دستگیری به دادسرای ناحیه یک تهران انتقال یافته و مقابل قاضی پرونده قرار گرفتند. زن جوان در تشریح ماجرا گفت: من و همسرم از طریق اینترنت با هم آشنا شدیم. رامین اهل یکی از شهرهای شمال بود و من در غرب کشور زندگی می‌کردم. هر روز با هم چت می‌کردیم یا تلفنی حرف می‌زدیم. رامین می‌گفت که در تهران کار می‌کند و مرتب از زندگی در پایتخت می‌گفت. همین موضوع باعث شد که وسوسه شوم تا برای زندگی به تهران بروم. از آنجا که خانواده‌ام مخالف ازدواج من با رامین بودند، یک روز از خانه فرار کردم و به تهران آمدم. من و رامین عقد کردیم و زندگی مشترکمان را شروع کردیم اما همان روزهای اول فهمیدم که بدبختی‌های بزرگ‌تری در انتظارم است چراکه در رفت‌وآمد به خانه یکی از دوستان رامین هر دو به شیشه اعتیاد پیدا کردیم.

این زن جوان در ادامه تحقیقات ادعای عجیبی را درخصوص سرقت‌هایش مطرح کرد و گفت: چون هوا سرد شده بود، من و همسرم نیاز به جای خواب و استراحت داشتیم برای همین تصمیم گرفتیم دست به سرقت خودرو بزنیم تا شب‌ها داخل آن بخوابیم. نخستین بار یک خودروی پراید را به سرقت بردیم. روزها با ماشین سرقتی به گردش و تفریح می‌پرداختیم و شب‌ها داخل آن استراحت می‌کردیم. مدتی بعد هم یک تویوتا کمری را که صاحبش برای لحظه‌ای آن را روشن رها کرده بود، دزدیدیم. ما هنگام سرقت تویوتا، خودروی پراید را همانجا رها کردیم و خودروی مدل بالا را با خودمان بردیم تا اینکه دستگیر شدیم. همسر این زن نیز به قاضی گفت: شیشه زندگی هردوی ما را تباه کرده و باعث شد که دستمان به سرقت آلوده شود.بعد از اظهارات این زوج، برای آنها قرار قانونی صادر شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

کد خبر 195655
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز