همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جام شاهد که از صبح روز جمعه (15 دی) به صورت تیم به تیم در سالن سرلشگر شهید عباس بابایی در قزوین آغاز شده بود، تیم ابراهیم جوادی قهرمان شد.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مسابقات شش تیم منتخب از تیم ملی کشتی آزاد جوانان که با نام قهرمانان المپیک و جهان نامگذاری شده بودند به همراه دو تیم از قزوین حضور داشتند.

در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها که در دو گروه چهار تیمی برگزارشد، در گروه یک تیم‌های عبداله موحد، ابراهیم جوادی، کاسپین قزوین و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قزوین حضور داشتند که در پایان تیم‌های ابراهیم جوادی و کاسپین قزوین به دیدارهای فینال و رده‌بندی صعود کردند.

در گروه دوم نیز که تیم‌های جهان پهلوان غلامرضا تختی، محمد مهدی یعقوبی، امامعلی حبیبی و منصور برزگر حضور داشتند، تیم‌های جهان پهلوان تختی و محمد مهدی یعقوبی به ترتیب اول و دوم شدند.

به این ترتیب عصر روز جمعه تیم‌های جهان پهلوان غلامرضا تختی با ابراهیم جوادی دیدار فینال را برگزار کردند که تیم جوادی به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های محمد مهدی یعقوبی و کاسپین قزوین در دیدار رده‌بندی به مصاف هم رفتند که تیم کاسپین قزوین سوم شد.

رضا لایق، محمد طلایی و علیرضا رضایی مربیان تیم ملی کشتی آزاد به همراه پرویز عالی سرپرست، تقی اکبرنژاد سرمربی و علی اکبر دودانگه مربی تیم کشتی آزاد جوانان بر روند برگزاری این رقابت‌ها نظارت داشتند.

کد خبر 196773
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز