همشهری آنلاین: ورزشکارانی که به المپیک 2008 پکن راه پیدا کنند با پاداش‌های میلیونی تشویق خواهند شد.

به گزارش ایسنا رئیس سازمان تربیت بدنی در نامه‌ای به روسای فدراسیون‌های ورزشی با تعیین جوایز ویژه برای کسب سهمیه‌های المپیک 2008 پکن،از رییسان فدراسیون ها خواست با برنامه ریزی کامل و بکارگیری امکانات در جهت کسب حداکثر سهمیه های المپیک اقدام کنند.

مهندس محمد علی آبادی در نامه ای به رییسان فدراسیون ها از آنان خواسته است در سال "اتحادملی و انسجام اسلامی " با انسجام کامل ، تلاش مضاعفی را برای کسب سهمیه و ایجاد آمادگی برای حضور در المپیک پکن از خود نشان دهند.

متن نامه رییس سازمان تربیت بدنی به رییسان فدراسیون ها به شرح زیر است:

در سال 2008 میلادی یکبار دیگر بازیهای المپیک در چین رقم خواهد خورد و کشورهای مختلف دستاوردهای چهارساله ورزش خود را به نمایش خواهند گذارد.

 حضور پر تعداد و قدرتمند کاروان ایران در این بازیها بیانگر توان بالای فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران و نشان دهنده حرکت و فعالیت های مستمر صورت گرفته است. لذا ضرورت دارد با برنامه ریزی کامل و بکارگیری امکانات نسبت به کسب سهمیه های تعیین شده در همه رشته ها اقدام شود.

برنامه ریزی صورت گرفته باید به نحوی باشد که ضمن استعانت از درگاه ایزد متعال با همکاری و همیاری کلیه دست اندرکاران ورزش کشور، جایگاه ایران عزیز در رده بندی المپیک با صعود همراه بوده و کاروان اعزامی در رتبه ای که شایسته شأن و نظام جمهوری اسلامی باشد، قرار گیرد.

انتظار دارم در سال 86 که مقام معظم رهبری آن را سال " اتحاد ملی و انسجام اسلامی " نامگذاری کرده؛ با انسجام کامل ، تلاش مضاعفی برای کسب سهمیه ها و ایجاد آمادگی برای حضور در المپیک داشته باشیم.

سازمان تربیت بدنی به پاس این تلاش و در جهت حمایت از کسب سهمیه های متعدد، پاداش های زیر را برای فدراسیون های موفق در این زمینه لحاظ خواهد کرد:

1 – کسب سهمیه تیمی در رشته فوتبال 1,500,000,000 ریال (یک میلیارد و 500 میلیون ریال)

2 – کسب سهمیه تیمی در سایر رشته ها 1,000,000,000ریال ( یک میلیارد ریال )

3 – کسب هرسهمیه انفرادی در رشته های پایه 150,000,000 ریال ( 150 میلیون ریال )

4 – کسب هر سهمیه انفرادی در سایر رشته ها 100,000,000 ریال ( 100 میلیون ریال )

کد خبر 19730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز