گروه اجتماعی: نیروی انتظامی با اعلام سه مرکز، از آن دسته دارندگان خودرو که تا کنون کارت سوخت دریافت نکرده‌اند، خواسته است هرچه سریع‌تر نسبت به اصلاح آدرس خود در بانک اطلاعات ناجا اقدام کنند.

در اطلاعیه نیروی انتظامی آمده است: کارت سوخت همه خودروهای بنزین سوز کشور صادر شده و بخش گسترده‌ای از آن به آدرس ذی ربط به شرکت پست تحویل شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: تعدادی از کارت‌های سوخت صادر شده (بیشتر خودروهای قدیمی) به علت نبود و یا نقص در آدرس محل سکونت مالکان خودروها تا 19 اردیبهشت ماه جاری به پست تحویل نشده است.

ناجا متذکر شده است: مالکان خودروهایی که تا کنون کارت سوخت خودرو دریافت نکرده‌اند، نسبت به اصلاح آدرس خود در بانک اطلاعات ناجا اقدام کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه پیرامون نحوه تکمیل اطلاعات دارندگان خودرو فاقد کارت سوخت و چگونگی تکمیل آن، آمده است: مراجعه به سایت اینترنتی www.epolice.com  از هر نقطه کشور؛ مراجعه به دفترهای پلیس + 10 در سطح کشور (اصلاح رایگان آدرس)؛ مراجعه به دوایر راهنمایی و رانندگی ناجا در تمام شهرستان‌هایی که دارای مرکزهای شماره گذاری هستند.

نیروی انتظامی تصریح کرده است: بدیهی است، اقدام هرچه سریع‌تر از سوی مردم، موجب تسریع در تحویل کارت سوخت مالکان خودرو توسط پست خواهد شد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا نیز عنوان کرد؛ طولانی شدن زمان تحویل کارت هوشمند سوخت ارتباطی به پلیس راهور ندارد.

سرهنگ محمدرضا غلامی گفت: با توجه به اینکه اطلاعات مربوط به وسایل نقلیه افراد از طریق مرکز توسعه تحقیقات ناجا به طور کامل و دقیق به شرکت فرآورده‌های نفتی ایران و پست پیشتاز ارایه شده، بنابراین طولانی شدن زمان صدور و تحویل کارت هوشمند سوخت ارتباطی به پلیس ندارد.

وی پیرامون دو بار صادر شدن کارت هوشمند سوخت برای برخی افراد اظهار کرد: دوبار صادر شدن کارت هوشمند مربوط به اشکالاتی است که در سیستم‌های صدور این کارت در شرکت پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی ایران وجود داشته بنابراین نقصی به سیستم‌های بانک اطلاعات مرکز توسعه و تحقیقات ناجا وارد نیست چراکه اطلاعات افراد دوبار در این سیستم ثبت نمی‌شود.

وی، در رابطه با طولانی شدن زمان تحویل این کارت‌ها تصریح کرد: شرکت پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی ایران و پست پیشتاز باید در این موارد پاسخگو باشند، زیرا استمرار این روند مردم را در سوختگیری وسایل نقلیه با مشکل مواجه می‌سازد.

کد خبر 20869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز