گروه اقتصادی: زمان آغاز سهمیه بندی سوخت نزدیک می‌شود و این درحالی است که هیچ یک از مسئولان دولتی در مورد میزان سهمیه هر خودرو و قیمت بنزین آزاد هیچ اظهار نظری نمی‌کند.

به نظر می‌رسد که دولت با توجه به نگرانی از احتمال تراکم خودرو‌ها در آخرین لحظات زمان آغاز سهمیه بندی از اعلام زمان دقیق آغاز سهمیه بندی تا آخرین لحظه خودداری خواهد کرد.با توجه به ثابت بودن میزان تولید بنزین در کشور و سقف ثابت 5/2 میلیارد دلار برای واردات، میزان سهمیه هر خودرو شخصی بیشتر از 3 لیتر نخواهد بود.

دفاتر خدماتی کارت هوشمند

دفاتر خدمات کارت هوشمند در سطح کشور از امروز راه‌اندازی می‌شود و این دفاتر کار پیگیری کارت و رفع مشکلات کارت را در صورت مراجعه افراد پیگیری می‌کنند.

راه اندازی این دفاتر در سراسر کشور که تعداد آن‌ها به 600 مرکز خواهد رسید امکان بررسی مشکلات و صدور کارت المثنی و رفع سئوالات و مشکلات صاحبان خودرو را ممکن می‌کند. این دفاتر به امکانات فنی لازم مجهزند و در مراکز پستی مستقر هستند.

پیگیری صاحبان خودرو، ضروری است

براساس آخرین آمار تا روز دوشنبه 6میلیون و799 هزار کارت سوخت از سوی نیروی انتظامی‌در اختیار پست قرار گرفته است که از این تعداد 5میلیون و 650 هزار عدد توزیع شده است و تعداد کارت‌هایی که نشانی دارندگان خودرو مشخص نیست و باید صاحبان خودرو برای دریافت کارت به مراکز پستی مراجعه کنند و به مرسوله‌های معطل موسوم است به 1 میلیون و 100 کارت می‌رسد.

افشین احمدزاده مدیرعامل پست پیشتاز اعلام کرد، روز گذشته نیز نیروی انتظامی‌72 هزار کارت جدید صاحبان خودرو را به پست تحویل داد که مراحل توزیع آن طی می‌شود.

کد خبر 22019

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز