سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاهی از آثار نقاشی، حجم و ویدئو آرت نوشین زرنانی با عنوان «نگهبان چشمه» از 30 فروردین، در گالری شکوه برگزار می‌شود.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، زرنانی در این نمایشگاه 12 نقاشی با تکنیک میکس مدیا در سایز های متفاوت از 100 در 110 سانتی متر تا 300 در 170 سانتی متر را به معرض تماشا خواهد گذاشت.

او از کلاه آهنی و لباس رزم به عنوان نمادی از قدرت استفاده کرده و این نشانه ها را در تقابلی دو سویه با سلف پرتره هایش قرار داده است.

وی همچنین در کنار تابلوهای نقاشی از هشت اثر حجمی با فرم کلاه های آهنی نیز برای القاء بهتر سوژه به مخاطب بهره گرفته است.

این نمایشگاه ماحصل دو سال کار مداوم هنرمند است تا با فضای شاعرانه و زنانه آثار، المان هایی را ترکیب نماید و عنصر قدرت را به چالش بکشد.

دو ویدئو آرت که براساس همین موضوع ساخته شده اند ازآثار دیگر زرنانی در این نمایشگاه است که عوامل قدرت، چون نخ تسبیحی این آثار را به هم متصل نموده است.

نوشین زرنانی متولد تهران و فارغ التحصیل رشته شیمی دانشگاه شهید بهشتی است و نمایشگاه «نگهبان چشمه» در گالری شکوه نخستین نمایشگاه انفرادی وی در زمینه نقاشی محسوب می‌شود.

وی در زمستان 91 پرفورمنس «we need oxygen ...2 » را در خانه هنرمندان اجرا کرده و ویدئو آرت های کبریت و آرت باد بود را در سال 91 در گالری های آران و ایست به نمایش گذاشته است.

زرنانی در پروژه پرفورمنس جان کیج در گالری ایست نیز با اثر the wolf is... حضور داشته و در نمایشگاه های گروهی «دومین جوانان پیشرو» در گالری پردیس ملت، نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری ماه مهر، نمایشگاه بانوان کشورهای افریقایی شرکت کرده است.

نمایشگاه «نگهبان چشمه» تا 11 اردیبهشت در گالری شکوه واقع در خیابان فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان امیر نوری، پلاک 19 دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 از این آثار دیدن کنند.

 

 

کد خبر 209378

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز