سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش از اجرای الگوی جدید برای تعیین نرخ شهریه مدارس غیردولتی از سال تحصیلی آینده خبر داد.

مدارس غیردولتی

به گزارش واحد مرکزی خبر، فرشته حشتمیان گفت: با اجرای این الگو میزان شهریه مدارس غیردولتی ضابطه‌مند می‌شود و شهریه هر مدرسه براساس میزان توانمندی‌ها و امکانات و خدمات آن مشخص خواهد شد.

وی افزود: با اجرای این الگو از افزایش بی رویه شهریه برخی مدارس غیردولتی جلوگیری می‌شود و مؤسسان مدارس غیردولتی تنها براساس این الگو که شاخص های بسیاری دارد می توانند از اولیا شهریه دریافت کنند.

حشتمیان خاطرنشان کرد: براساس الگوی جدید شهریه مدارس غیردولتی یکسان نخواهد بود ممکن است نسبت به شهریه سال قبل کاهش و یا افزایش داشته باشد.

وی تاکید کرد: براساس الگوی جدید میزان تفاوت‌ها و توانمندیهای مدارس غیردولتی مشخص خواهد شد و اولیا می‌توانند براساس توانمندی های مدرسه و خدمات آموزشی ارائه شده فرزند خود را در آن مدرسه ثبت نام کنند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش به ضوابط پیش ثبت نام مدارس غیردولتی نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل ابلاغ نشدن شهریه جدید مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آینده پیش ثبت نام مدارس غیردولتی باید براساس شهریه سال قبل به صورت علی الحساب انجام شود.

حشتمیان تاکید کرد: مدارس غیردولتی در صورت افزایش تقاضای ثبت نام حق برگزاری آزمون ورودی را دارند اما حق دریافت شهریه را تا ابلاغ الگوی جدید شهریه نخواهند داشت.

کد خبر 209477
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز