یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: جام چوگان ارتش با قهرمانی تیم الف نزاجا به پایان رسید.

تیم چوگان نزاجا

به گزارش روابط عمومی فدراسیون چوگان، رقابت‌های چوگان جام ارتش با سقف هندیکاپ 2، روز 11 اردیبهشت ماه در زمین مانژ مجموعه سوارکاری و چوگان ذوالجناح نزاجا با حضور تیم‌های کانون چوگان، نوروز آباد، الف نزاجا، ب نزاجا و قصر فیروزه آغاز گردید که در این میان تیم قصر فیروزه از دور رقابت‌ها حذف شد و تیم‌های کانون چوگان و ب نزاجا و تیم الف نزاجا و نوروز آباد به دور بعدی راه یافتند.

بر پایه همین گزارش روز پنجشنبه 12 اردیبهشت تیم‌های الف نزاجا و نوروز آباد برای کسب مقام اول و دوم و تیم‌های کانون چوگان و ب نزاجا برای کسب مقام سوم به رقابت پرداختند که تیم الف نزاجا که میزبان این دوره از رقابت‌ها بود با اختلاف 3 گل، 6 بر 3 از سد تیم نوروز آباد گذشت و به مقام اول دست یافت و جام را در خانه نگهداشت و تیم کانون چوگان با اختلاف 2/5 گل ، 7 بر 4/5 تیم ب نزاجا را شکست داد و مقام سوم این رقابت‌ها را به دست آورد.

داوری این بازی‌ها را امیررضا و محمدرضا بهبدی و اسماعیل امامی به عهده داشتند که امیررضا اولین تجربه داوری خود را به خوبی به انجام رساند.

خاطر نشان می‌گردد در آغاز این رقابت‌ها مدعوین و تماشاچیان ضمن ادای احترام نسبت به مرحوم امیر رنجبر، چوگان‌باز جوان باشگاه نزاجا، فاتحه‌ای نثار روح آن مرحوم نمودند.

در پایان به تیم‌های اول تا سوم جوایز نقدی اهداء و از سوی مجموعه سوارکاری و چوگان نزاجا لوح تقدیر به برخی دست‌اندرکاران ورزش چوگان اهداء گردید.

در این مراسم امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ محمدی‌فر، فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش و عضو گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا، مهندس ایلخانی‌زاده، سرپرست فدراسیون چوگان و دیگر مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند.

کد خبر 212500
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز