دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: افتتاحیه نمایشگاه دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران در استان کهگیلویه و بویر احمد سه‌شنبه 31 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور همزمان با تهران در استان کهگیلویه و بویر احمد نیز برگزار می‌شود و افتتاحیه نمایشگاه آثار این دوسالانه با حضور اصغر امیرنیا؛ سرپرست مرکز هنرهای تجسمی ساعت 11 صبح سه‌شنبه 31 اردیبهشت ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد در شهر یاسوج برپا خواهد شد.

منتخبی از آثار دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور شامل در بخش های کارتون موضوعی با موضوع خرافه پرستی ،‌کمیک استریپ با موضوع موقعیت دشوار،‌ طراحی کاراکتر گربه ایرانی و کارتون و کاریکاتور با موضوع آزاد در یاسوج به نمایش گذاشته می‌شوند.

دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران با 514 اثر از کارتونیست های 89 کشور هفته گذشته در موسسه فرهنگی، هنری صبا آغاز به کار کرد و تا 22 خرداد ماه ادامه دارد.

همچنین پس از پایان دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور در تهران آثار این دوسالانه در موزه هنرهای معاصر اهواز نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

کد خبر 215063
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز