همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور با اشاره به عدم احراز صلاحیت مشایی توسط شورای نگهبان گفت: از علاقه‌مندان به خود و آقای مشایی می‌خواهم که صبور باشند، چرا که با وجود مقام معظم رهبری هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

ایسنا و فارس نوشتند: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم احراز صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی توسط شورای نگهبان گفت: بنده مهندس مشایی را به عنوان فردی صالح، مفید و مومن برای کشور معرفی کردم و با شناخت کاملی که از ایشان داشتم این کار را انجام دادم.

وی افزود: آقای مشایی مظلوم واقع شد و معتقدم حق مظلوم در کشوری که ولایت فقیه دارد در این سطح پایمال نخواهد شد و با وجود مقام معظم رهبری مشکلی پیش نخواهد آمد.

رئیس‌جمهور ادامه داد: من از طریق رهبری، کار را تا لحظه آخر تعقیب می‌کنم تا انشاءالله مشکل حل شود.

احمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: از تمامی علاقمندان به من و آقای مشایی می‌خواهم که صبور باشند و حوصله کنند، چرا که با وجود مقام معظم رهبری هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره سفر به اکوادور و اتیوپی گفت: به دلیل طولانی بودن زمان هر کدام از این سفرها ما در حال بررسی این سفرها هستیم که کدام یک از این سفرها را می‌توانیم انجام دهیم.

 

کد خبر 215391
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز